Gå til innhold

Hvor tidlig har dere fått vite kjønn på ultralyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med nr 2 fikk jeg vite det når jeg var ca 15 uker på vei. Med nr 3 antok de i uke 12 at det blir en jente, men at hun kunne ta feil iom at det var så tidlig. Men det får jeg jo evt bekreftet / avkreftet ved ord.ul om en mnds tid =)

I forrige svangeskap fikk jeg vite det på tidlig ultralyd i uke 11/12 at det aller mest sannsynlig var en gutt, og det var det! Skal på tidlig ultralyd i dag, og da skal jeg si IKKE si kjønn, denne gangen vil jeg ikke vite det!

hvor er dere på ultralyd da når derefår vite det så tidlig?

jeg var på OsloCity Legesenter i går, er 15 +5 og han legen der sa det varaltfor tidlig å si kjønn. Så jeg ble kjempe skuffet!

men han mente han så noe som lignet kjønnslepper så da er det jo en større mulighet for at det blir jente..

Annonse

Vi var på privat ul da jeg var 14+5, og da trodde jordmoren her at det kunne være en jente - men kunne ikke si det for sikkert.

Så hadde vi ordinær ul på sykehuset da jeg var 19+5, også denne gang trodde jordmoren at det var en jente.

I uke 12,3 var jeg på ultralyd og sa hun kunne si det om hun såg det, men ville ikke hun skulle tippe. Vet hun er flink- Kari Utne. Hun sa hun tydelig såg to hvite streker og at det var jente. Hun graderte seg med at hun har noen svin på skogen, men hun var veldig sikker selv. I uke 18,5 var jeg på ordinær ultralyd og da sa hun 100 % sikker på jente. Så tydeligvis var hun sikker da... skal igjen til Kari Utne omkring uke 25 pga kynnere osv....så er det jente da også er jeg iallefall ikke i tvil :D

Jeg ville egentlig ikke vite kjønnet, men på privat ultralyd i uke 12 sa han så skråsikkert at det var gutt uten at jeg hadde bedt om det, så jeg ble litt perpleks.. Så på den ordinære ultralyden i uke 18 bare lo jordmor når jeg fortalte det, og sa at det kan man ikke se så tidlig, og at alle ser ut som gutter i uke 12 (kjønnet er ikke ferdig utviklet enda) Og så viste det seg å være jente.

Jeg hadde UL i London denne uka og vi fikk vite 80% sjanse på et kjønn.

DA vi fikk blodprøvene i dag fikk vi vite at det hun hadde sagt stemte.

Så nå vet vi med 100% sikkerhet.

Jeg er i dag 12 uker og var 11-5 da UL ble tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...