katie77 Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 I dag fikk jeg vedtak på foreldrepenger, men de har ikke tatt med når jeg skal ha ferie, når far skal ha fedrepermisjon. De har ikke tatt hensyn til søknaden min i det hele tatt... Kjenner jeg blir ganske frustrert. Hva er vitsen med å sende inn søknad når det ikke virker som de har sett på den en gang. Måtte Bare få ut littfrustasjon....
Nuffy Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Huff da, så kjedelig! Min var heldigvis riktig;)
-98-11-13 Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 ferie og når fedrekvoten skal brukes, har ingen ting med det vedtaket å gjøre. ring nav, tror kanskje du har missforstått litt hva som skal stå i vedtaket. Jeg fikk mitt også i posten, og det eneste det stod, var summen jeg får utbetalt hver mnd. eventuelle ferie i permisjonen tar jeg med arbeidsgiver, og da må nav få beskjed.
katie77 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2011 Det er mulig jeg har misforstått, men i mitt vedtak står det når foreldrepengene starter og når foreldrepengene stopper. Det er der feilen er. Vi har delt opp permisjonen og jeg skal jobbe litt og så tilbake til perm igjen. Skal ringe i dag og snakke med forvaltningen. De kunne nemlig ikke hjelpe meg på NAV lokal i går.... Satser på å få svar i dag... Bare litt frustasjon i går....
Nuffy Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 I mitt vedtak sto dato for start, stopp og hvilken periode jeg skal ha ferie. Dette stemte med mine beregninger. Far har ikke søkt ennå, men skal ha etter meg - så jeg tror ikke det spiller inn.
katie77 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg hadde ikke misforstått... Istedenfor å lage et vedtak med en gang lager de to. Først et og deretter et nytt når jeg skal ha gradert perm... Jippi for effektivitet....
3barnsmor123 Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Ja hvorfor gjøre det lett når enn kan gjøre det vannskelig...nav i et nøtteskall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå