Mamma til tre gutter Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 eg ser veldig opp til dere, at dere holder oppe motet, gleden og ikkje minst håpet.. eg er bare inne i pp2 og venter spent neste uke får å teste. men har ingen følelse på at det gikk denne gangen heller, og eg er helt ute og kjører.. tenker masse, er psykisk og fysisk sliten av dette og bare etter to ganger.. så derfor ville eg gi dere en god klem og si at dere er mine helter so, klarer dette måned etter måned.. stå på damer, en dag skjer det og det unner eg dere alt.. bare en liten utblåsning fra meg i dag... men på et måte bør eg ikkje være sånn siden vi er bare inne i pp2.. håper eg ikkje sa noe galt nå....
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg syntes ikke du sa noe galt nå. Som du ser på nicket mitt så har vi prøvd en stund og hatt en del motbakker. Jeg syntes derfor det er fint at de som det klaffer fort for faktisk har medfølelse for oss som sliter litt. Det tærer litt (ekstra på meg hvertfall) når folk skryter av at de blir gravide med en gang og at de er så fruktbare. men når det er sagt så unner jeg INGEN å måtte gå måned etter måned uten positive resultater. Jeg skulle gjerne vært en av dem som blir gravid bare av å tenke tanken, men sånn er det nå ikke. Håper det sitter en spire hos deg snart Mamma til 2 trollunger.
Mamma til tre gutter Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2011 ja eg ser at dere har prøvd lenge, eg håper og unnder dere virkelig at det klaffer for dere snart... men psyken har mykje og sei, vil eg tru.. viss man tenker masse så er det prevensjon i seg sjølv. men det er ikkje enkelt å la være og tenke... så masse masse lykke til, til dere... klem
spireønske Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Har prøvd en god stund jeg også... i begynnelsen var jeg veldig frustrert over å ikke få det til, så klarte jeg å ikke tenke på det, men nå tenker jeg på det heeeeele tia om det ikke skal skje snart Ønsker alle sammen en spire iløpet av kort tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå