Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Det er snakk om max 2 glassflasker/bokser i uka. Jeg er 10 uker på vei. Jeg drikker ikke kaffe.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Med den mengden går det nok sikkert fint- det som anbefales er vel koffein tilsvarende maks 2 kopper kaffe om dagen eller så, og da går det sikkert fint med 2 små flasker i uka.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Med det inntaket skal du ikke bekymre deg! Jeg drakk ett glass cola hver dag hele graviditeten, legen sa det ikke var noe problem
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Det står på helsemyndighetene sine hjemmesider at man kan drikke opptil 1 liter koffeinholdig brus om dagen, dersom man ikke drikker annen koffeinholdig drikke. Så hvis du ikke drikker kafe eller te i tillegg kan du altså drikke veldig mye mer cola enn det du gjør uten at det er noe problem ift koffein-inntaket i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Kan fortelle om min litt uvanlige situasjon. Da jeg ble gravid fikk jeg kikk på frukt og sunne ting. Og tenkte derfor jaja hvorfor ikke utnytte denne situasjonen. Jeg var "avhengig" av cola zero, spiste sjokolade så og si hver dag, så jeg tenkte dette var jo bare en fordel. Slutta med dette og begynte å bruke "Splenda" sukkererstatning hvis jeg skulle ha noe over frokostblanding/te e.l. Etter 2 mnd gikk jeg rett i bakken med blodsukker på 2,6, kramper i bena og synsforstyrrelser!! SÅ nå koser jeg meg med cola, sjokkis og det jeg vil. Denne kroppen her funker ikke uten sukker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå