Atterengang Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Har til nå ikke sett snurten av blod... Men idag (nå nettopp) så hadde jeg brått blødd litt, det var riktig nok ikke helt rødt, men ringte føden. Fikk beskjed om og slappe av, så da dro jeg hjem fra jobb... Har MASSE kynnere, hatt en del idag, og litt sånn sliten aktig i ryggen.. Men det bør jo ikke bety noe som helst dette... Jeg blir ikke hysterisk over at jeg ikke får komme inn til føden for sjekk, men er det noe man burde prøve og mase seg til? Første gangs her, så aner ikke hva som er vanlig:)
Mamma`n til A Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Hei på deg! Man får seg alltid en støkk når det er snakk om blod og svangerskap -det hører liksom ikke sammen. Men når det er sagt, jeg er selv en "svangerskapsbløder" og har lært at det ikke trenger å bety noe som helst. Slapp av og ta en varm dusj -jeg syns det hjelper på når kynnerne blir slitsomme. Men vær obs. skulle du begynne å blø friskt blod så ta kontakt med føden igjen. Eller dersom du føler at kynnerne blir regelmessig og blir vondere. Masse lykke til :-)
Atterengang Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2011 Takk for svar:) Jeg fikk bare litt små sjokk når jeg oppdaget det.. Men jeg ble ikke redd eller stressa.. Tenkte bare at ho brått kommer litt tidligere enn anntatt..Hehe:) Er jo i uke 35 idag, så er jo ikke krise om ho kommer nå.. Merker godt med liv, så vet ho har det bra Jeg får bare følge godt med på ungen og trusa
Mamma`n til A Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Hehe, vet hvordan det føles ;-) Krise er det ikke om hun kommer nå, men det beste er jo om hun kan være noen uker til da. Kos deg med magen og slapp av du nå :-) (Ikke sånn liksom slappe-av og skal bare ditt og datt slik de fleste av oss jenter er) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå