Ver@ Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Hei Så hyggelig at du spør! Det gikk kjempebra Alt så helt normalt ut!! Fikk resept på Pergotime da han mente jeg kanskje trengte et puff for å få eggløsning. Han mente også det kunne ha sammenheng med p-pillebruk og dermed kan komme i gang av seg selv etterhvert. Og at vi måtte vurdere hva vi vil. Så får vi se hva jeg og sambo blir enig om. Han er relativt nyutdannet, og leter etter jobb. Mulig vi må flytte til et annet/mindre sted da han sliter med å finne jobb i et presset arbeidsmarked der vi bor, og han er som de fleste andre mannfolk og har et forsørgerinnstinkt. Han vil vi skal vente til han har jobb, mens jeg er helt trygg på at han kommer til å finne noe om ikke lenge. Han hadde vel håpet at jeg "bare ble gravid", og at denne voldsomme planleggingen gjør det hele skumlere. Og det syns jo forsåvidt jeg og, hehe. Men nå er det nå slik at vi ikke bare blir gravid tydeligvis, og er ikke så lysten på å vente så mye lenger. Er jo ingen garanti for at pergo funker for oss. Laaangt svar Hvordan gikk det med deg i dag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå