Gå til innhold

HERREGUUUD!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var innom sex i svangerskapet her nå og sitter her å er dypt sjokkert,er det mulig å være så overkåte liksom?!! hahaha vet ikke om jeg skal le eller riste på hue her jeg sitter... er det bare jeg som er rar som syns det der forumet der er litt drøyt eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,etter at en her inne nevnte det i et innlegg måtte jeg jo sjekke. Og herregud,kan ikke forstå at det virkelig er gravide damer som sitter der og skriver det. Haha... Hver sin lyst altså,men kan bare ikke forstå det selv ;)

Skrevet

Nei herregud nå må jeg inn å sjekke også he he

Skrevet

Eeeehhh oki, leste halve av det første innlegget....blir helt satt ut av hva folk får seg t å skrive på et nettsamfunn som dette!!! Det hører vel strengt tatt inn en helt annen plass spør du meg, godt vi er forskjelligi i forhold t hva vi har behov for å dele med andre he he leeeer

Skrevet

Noen kan oppleve å få økte lyster i svangerskapet og også litt spesielle lyster. jeg antar at hvis man har litt lite filter og kanskje litt mye lyst ellers også så bobler det helt over i svangerskapet . :) så kombinasjon økt lyst , lite filter og en enorm skrivekløe.... he,he.. må si at jeg mistenker at noen menn er innom der også og kanskje noen overdriver litt . Jeg håper i allefall det . Syns de som prøver å finne andre gravide å ha trekant med er noe av det drøyeste. men hver sin smak...

Skrevet

takk!! da er det ikke bare jeg som er skikkelig rar som reagerte litt på det der da hehe huff ja greit man får lyster altså men herregud da hahaha

Skrevet

Å forklare ting i detalj på et nettested som dette er litt drøyt spør du meg, er godt vi kan velge selv hvem tråder vi kan gå inn på he he

Skrevet

Bare så det er sagt så finnes det mange raringer, som IKKE hører til her inne, men som tenner på å gå inn på slike forum å skrive.. :P

Skrevet

haha ja tydeligvis så er det mye rart her inne ;P jeg fikk sjokk assa ihvertfall over disse "kontaktannonsene" som er der....shiit (ler )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...