Matem Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Fikk svaksvak farge på billige tester sin stav i går, og negativ på cb sin digital i dag.. Noen som opplevd det? Litt vanskelig å vite hva jeg skal tro.. ikm i dag, men enda ikke kommet noe mens. Ikke kjenner jeg noe helle.. ingen murringer eller noe.. Kun kvalm i mårrest, men mulig det var psykisk siden jeg i går tenkte kanskje jeg var gravid..
Matem Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2011 Fortsetter litt her Nå begynte jeg selvfølgelig å blø i går ettermiddag, rett etter den negative digital testen. Jeg klarer likevel ikke helt og slippe den svakt positive fra billetester.no, fikk tak i den vanlige cb sin i dag, og tok selv om jeg har mensen.. Små hysterisk ??? Så får jeg selvfølgelig en svak svak svak strek der også.. Veldig tynn, ser på en måte bare yttersiden av streken om dere skjønner, og jeg må se godt etter... Men hvor vanlig er de skyggestrekene dere snakker om egentlig? Kan det være det? Har ikke hatt blødninger når jeg har vært gravid de 3 gangene før, og har da hatt normale sykluser på 28 dager. Har nå plutselig hatt en syklus på 42 dager!!! Og fikk EL den dagen jeg ventet mensen? Noen som har hatt så lang syklus før?
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Hei Jeg opplevde det du beskriver for et par uker siden; svaake streker på billigtester flere dager på rad, men negativ CB digital. Tanta kom et par dager etter, og legen min mente at det høyst sannsynligvis dreide seg om en kjemisk graviditet. Disse billigtestene er nemlig mer sensitive enn CB, og kan derfor slå ut på et lavere HCG-nivå. Men siden du fikk en svak strek på CB idag, kan det jo hende at det er noe der. Er blødningen som normalt, eller svakere? Tvi, tvi!
kei80 Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 jeg har aldri fått posetiv digital men vært gravid alle gangene,så den kjøper jeg ikke lengere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå