Mage igjen Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Endelig 12 uker, synes vel egentlig det har gått fort med 3 små i heimen fra før, men uansett deilig å være kommet til 2. trimester. Skal på ultralyd i morgen og er så spent på om alt ser bra ut!!! Ville bare si hei!!
Arga G08+J12 Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Velkommen hit Og lykke til på ultralyd i morgen
Mage igjen Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2011 Da har jeg vært på ul og alt var bra. JIPPI!! Er sprøtt å se den bitte lille tassen sprelle som en gal der inne uten at jeg kjenner noe som helst. Godt å se alt var normalt! Alt var på plass som det skulle og nakkefold var under 1 mm og neseben og alt var som det skulle Da skal jeg spre det glade budskap om at en ny verdensborger er på vei. Har holdt det hemmelig til nå!
Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Hei Vi har også holdt det hemmelig til i dag. Jeg er også på vei med nummer 4. Tror vi har termin rundt samme dato jeg Når har du termin? Uansett lykke til
Mage igjen Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2011 Hei Jeg har foreløpig termin 19 april Og du? Lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå