LoveParis Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Er i uke 35 og har blitt plutselig såååå tapt for energi..orker ingenting. Føler meg "kvalt" av magen, sover dårlig om natta ( har masse vondt på hoftene og leggene) og mye vondt nede i skjeden i tillegg til masse kynnere. Vil bare ligge å sove og kunne ikke brydd meg mindre om hva som skjer rundt meg. Åhhh gleder meg sånn til å få det overstått? Flere ?
-98-11-13 Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 går i uke 38 nå, og bare tanken på å lage middag, og ikke minst finne på hva vi skal ha til middag........kunne ønsket meg ferdig servert middag hver dag nå........er så sliten. Hadde siste dag på jobb i dag, så får håpe energien kommer tilbake
LoveParis Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2011 Middag ja.... Har det helt likt. I dag har jeg ikke klart å få ut fingeren ennå.... Ligger og tenker fortsatt på det
eam Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Har det helt likt. Sover halve døgnet og er konstant sliten. Er også i uke 35.
Mrs Mon-e Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Sånn har jeg det også. Jeg er tappet for krefter etter snart 7 uker med sykdom, og nå har lillegutt fått oppkast og diaré og er hjemme med meg. Jeg sover når han sover, men det hjelper ikke og er like sliten. Begynner å bli redd for hvordan jeg skal orke å begynne med forbredelser til lille i magen og kne minst en fødsel og påfølgende barseltid. Når skal jeg få sove og hente meg inn liksom? jeg er snart i uke 35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå