Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Del Skrevet 5. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Del Skrevet 5. oktober 2011 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kommer ikke til å se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ikke helt min stil, blir litt for sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Del Skrevet 5. oktober 2011 kan jeg spørre hva dine venner røyker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Del Skrevet 6. oktober 2011 Morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
najs Skrevet 6. oktober 2011 #7 Del Skrevet 6. oktober 2011 Litt vel mye amatør-effects etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #8 Del Skrevet 6. oktober 2011 hvilken amatør effects tenker du på? Jeg har ikke så mye peiling men synes de er flinke og blir i godt humør av musikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Del Skrevet 6. oktober 2011 Synes ikke den var noe spesielt fin, var heller mer masete, men det er min smak/mening.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valkyrien Skrevet 6. oktober 2011 #10 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg orka å se ca 30 sekunder... Det sier vel sitt om hva jeg synes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
najs Skrevet 6. oktober 2011 #11 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er brukt så mye av alt. Og overgangene er ikke særlig smooth. Fake lensflares, screening osv. Da er det bedre å gjøre det enklerer og uten effects. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå