Alessi med 2 fine gutter Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Startet fødselene deres på samme måte, og var det nogenlunde samme tidspunkt mtp termindato?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 1 gang: startet halv fire på ettermiddagen med rier. 5 dager over termin 2 gang: startet halv tre på natta med kraftige rier 3 dager over termin.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2011 Det var jo forholdsvis likt, da )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Nr 1 kom i uke 36+5 og startet med vannavgang... kl 18 på kvelden.... Riene kom ikke før 3 timer senere med 5-6 min mellom... siste 30 min hadde jeg 0 pause mellom riene og gutten kom ca 15 min etter det =) Nr 2 kom i uke 37+6 og det begynte med rier og vannavgang kl 02.30. Da var det allerede 2-3 min mellom riene og det fortsatte de neste 2 timene før jeg pressa i 20 min og gutten var ute kl 04.50.... Veldig spent på 3.mann nå.. mange som sier at nr 3 er en god mellomting av første og andre...
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2011 Hehe, ja spennende solfrøken, men man kan aldri vite...! Jeg venter på nr 2, og de sier jo at det er enklere andre gangen - men de sier jo også at om man har født for tidlig første gang, gjør man det gjerne igjen... Det gjenstår å se (fødte 2 uker før sist). Er også veldig spent på om det begynner likt som sist gang. Da våknet jeg med kynnere som ble tettere og tettere utover dagen. Vannet gikk kl 19 og kl 0350 var han ute.
to+en til! Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Her kom førstemann i uke 37, og det startet med svake rier i ca et døgn. Før det tok seg kraftig opp og han var ute på ca 3 timer. Andremann kom i uke 38, startet også med svake rier. Men tok seg hurtigere opp, hele fødselen varte i ca 8 timer.
?!:) Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 nr 1 der gikk vannet på fredag tidlig om morgningen uten en eneste rie..skjedde ingenting før sent fredag kveld,kynnere,så natt til lørdag våknet jeg av veldig vondt..da jeg kom på sykehuset ett par timer senere så fikk jeg epudiral(5tida på morgningen),etter mye styr så ble han tatt med tang 14tida lørdag formiddag..10 dager før termin nr 2 kynnere og rare små smerter fra 14 tida på dagen..ventet hjemme til 22tida på kvelden da var det velidg vondt,kom på sykehuset 23.15 og rett før midnatt var alt ferdig ,de tok vannet på sykehuset..født til termin så nå er jeg spent på nr 3,17 dager igjen!
Hegeveronica Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 haha tja vel jo skal vi se : 1 gang begynnte med rier på formiddagen 2 uker før term 2 gang vannavgang rundt 07 morgen 3 uker fortidlig 3 gang vannavgang morgen rundt 10 morgen 4 uker før term 4 gang vannavgagn på dagen men rier startet ikke før dagen etter på kvelden - 5 uker før term Nå har jeg 8 dager igjen til termin, har ventet lenge på babyen nå. Kan jo hende det er forandring da de tidligere fødslene var jenter og denne gang venter jeg gutt
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2011 Jøss, Hegeveronica- litt av en kurve du har fulgt!! Kan skjønne du er utålmodig når du er vant til å føde tidligere og tidligere! Håper du ikke trenger å vente alt for lenge, da
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Nr 1 vannavgang klokka 8 halv 9 på kvelden med intense rier med en gang (slimproppen hadde gått på morgnen). Fødte 2,5 timer senere og 12 dager før termin. (gutt) nr 2. rier tidlig på morgnen, slimpropp gått noen dgr før da legen røsket litt da jeg var noen dager over. Fødte ca 5 timer senere 4 dager over termin (jente) nr 3. Slimpropp var gått litt og litt i flere uker. Våknet med et brak på natten med en forferdelig rie og blod. Var på sykehuset etter 45 min og hadde 8 cm åpning. varte 2,5 t fra start til slutt. Fødte 12 dgr før termin (gutt) Venter nå jente og er ei lita uke unna termin. Er spent på hva som skjer denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå