Gå til innhold

Hjelp! Pregnyl, halveringstid, positiv test ????

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har ikke skrevet på forumet før men har vært prøver i 7 år og har hatt mitt 3dje offentlige forsøk nylig.

Jeg har testet positivt, men er bekymret for at det er falsk positiv. Testet 3 dager før sykehuset sa jeg skulle.......

19. september kl. 22.45 satte jeg 10000 ie pregnyl

21. september tok vi ut 7 egg

23. september satte vi inn 2, 4 delte egg

Jeg testet på morgenurin tirsdag 4. oktober (i går altså rd 11.) med clearblue og fikk et svakt men tydelig kryss

Testet igjen med ettemiddagsurin Clearblue digital og fikk Gravid

Må nevne at de to foregående gangene blødde jeg fra rd 9 og fikk full mens rd 11 og hadde jeg tydelig negativ test på rd 11.

Er første gangen jeg har testet positivt i hele mitt liv, og kjenner meg ikke spes gravid bortsett fra at jeg er helt mørbanket i ryggen og blir veldig fort sulten men klarer ikke spise mye av gangen.

Hvor sannsynlig er det at jeg har testet for tidlig?

Gruble...gruble....

Håper noen kan hjelpe meg!

Fortsetter under...

Takk for hjelpen dere! Jeg tror dere har rett gitt. Har gått og vært bekymret, men tok en clearblue digital igjen akkurat nå på morgenurin og den slo ut positivt med en gang. Da er jeg gravid da :)

Tror det nok ikke helt etter så mange år med negative resultater, men det kommer nok. Nå er spørsmålet om det er en eller to der inne..

Nå må jeg ringe sykehuset.

Ønsker alle riktig mye lykke til!

Annonse

Så herlig lesing:):) GRATULERER så mye. Så vanvittig godt du må ha det nå!!!!

Slike historier gir meg håp!! Vært prøver i 4 år, og er nå på vårt 2. ivf forsøk. Skal i gang med frys i november..... Så følger gjerne etter deg;)

Ha en fantastisk dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...