Petrine +spire=❤ Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Lillen her på 6 uker er en skikkelig støvsamler! Han samler støv inni hendene sine. Når jeg prøver å fjerne det knytter han hendene godt igjen.Skulle jo nesten tro det var gull han holdt på hahaha. Er jo omtrent umulig å fjerne. Ikke får vi det skikkelig vekk når han bader og ikke ellers. Må rett og slett bryte opp hendene. Hvordan får dere vekk dette støvet?? Regner ikke med han er den eneste som har dette..
Valiana Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Tror kanskje det kan hjelpe å ta litt olje på kluten du vasker med. Kjenner igjen problemet, var veldig slik i en periode. Nå har det merkelig nok gitt seg, selv om hun er mer på gulvet nå som før... (5 1/2 mnd nå).
1frafør_1påvei Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Hehe, her samles det støv i alle valker, krinker og kroker! ikke bare bare å få det vekk, nei. Klarer å få bort det meste når vi bader, men bruker lang tid. Blir litt bryting og distrahering for å få det til meker støtt og stadig at jeg ikke har fått bort alt, så tar vekk jevnlig ila dagen når jeg ser noe og kommer til
Gjest Madolyn Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Muffin på 5 1/2 mnd har hendene fulle av støv og hår nesten hele tiden Aner ikke hvor han får tak i alt!! Tørker av hendene flere ganger daglig og rister leketeppet hver kveld, men like ille uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå