Gå til innhold

Flere med navlepiercing og voksende mage? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville tatt den ut var jeg deg! Jeg tok min ut straks jeg var gravid, men fikk likevel veldig stygge arr. Jeg har lite strekkkmerker etter mine 2 barn, men det går 4 tydelige streker ut fra de 2 "store" hullene hvor piercingen var. Så jeg bare sier det...Jeg ser litt freaky ut....

Takk for svar! Hørte en gang for lenge siden om at man kunne ha i noen spesielle piercinger når man var gravid som strakk seg ettersom man vokste, men har ikke funnet noe mer om det. Kanskje lurt å ta den ut da.. Hum...

Jeg tok piercing i 2007, men tok den ut etter maks et år. Er veldig nervøs for hvordan det arret blir når magen vokser :( Angrer bittert på at jeg tok den. Det burde være bilder i piercingstudioer av hvordan det KAN bli seende ut på en gravidmage. Kanskje flere ville tenkt seg om to ganger da.

Enig. Har prøvd å søke litt rundt og finner både skrekkhistorier og eksempler der det har gått bra... Får krysse fingrene. Føler men naken uten piercingen, så håper jeg kan sette den inn igjen etter fødselen

Annonse

Jeg hadde navlepiercing i mitt forrige svangerskap. Det fungerte fint en god stund, men så måtte jeg ta den ut.

Rett og slett fordi magen blir så stor og lett kommer i veien for ting, og da var det så lett å dunke borti piercingen, eller den hektet seg fast i klær. Den blir jo ofte litt utstikkendes ifh til den ellers er. Og siden huden ble så stram, så revnet jeg, ofte.Gadd ikke til slutt mer.

Men eg tok den inn igjenetterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...