Babywisher Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Hei Jeg ser på skjermen på min monitor (som jeg bruker for å se etter eggløsning på), at der er digitale tegn for + og -. Men hvordan tester man graviditet på disse monitorene? Har bare sett eggløsningstest-pinner til salgs, men det må da være en grunn til at de tegnene er der... Noen som vet?
Athina' Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 De viser ikke graviditet de, så man kan ikke teste for det. Den viser kun når du har el(2 dager med max fertilitet, de 2 dagene du er mest fertil), og spør etter ett bestemt antall pinner, alt fra 10 -20 i hver syklus :-) Så du må nok kjøpe graviditetstest for å sjekke om du er gravid ja :-)
Babywisher Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2011 Ja, det var det jeg trodde. Men når den er slått av, så ser du symbolene i skjermen. Både symboklene for lav, høy og max med egget, testpinner med pil inn og ut, M-tegnet osv, men også + og - tegn... Og skjønner ikke helt hvorfor DE er der... Blir litt forvirret. (???) Tenkte om man går over x antall dager med blinkende M, (at mensen kommer snart) og den ikke kommer da innen x dager, så kanskje man får beskjed om å sette inn testpinne igjen... siden man kan teste graviditet med eggløsningstester? (etter hva jeg har lest her inne om akkurat det da...) Skjønner bare ikke hvorfor de symbolene er der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå