snella med spire Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Er i uke 33+4 og har fått påvist svangerskapdiabetes og har begynnt på insulin:( De ringte fra føden og sa at eg måtte komme på kontroll hos en diabeteslege,jordmor og gynekolog så da er mitt spørsmål hva skal en gynekolog evt. kjekke? Trodde det holdt med lege og jordmor eg...
Bananikakao'n Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Gynekologen er legen din i fbm med svangerskapet. Du skal helt sikkert til fødepol og der er det gynekologer. De er jo leger Gynekolog og fødselslege er det samme vettu, de kan en del om svangerskap
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Dersom det er samme opplegg som på Lillehammer, så skal med.legen bare ha kontroll med at blodsukkeret ditt får et fint nivå. Gyn. og jordmor følger med på at baby har det bra, ikke har unormal vekst etc. Hyppige ultralyder og ctg de siste ukene. Egentlig litt trygt og godt? Ikke får du lov til å gå på overtid heller!!! : ) Ikke vær bekymret! Du blir helt sikkert tatt godt vare på! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå