cab78 Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Må bare få sagt det. I dag rulla mi lille frøken på 3,5mnd fra rygg til mage. 3 ganger. Blir så stolt og glad:) Er så spennende å følge utviklinga. Har vært gjennom dette med et barn før, men det er like magisk denne gangen!
april2011mamma Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 så skjønnt!! min lille tulle rullet også akkurat i den alderen:) er så godt å høre stolte mødre...... og vite at det er så mange barn som har det så bra også...!! det er magisk med barn!!!!
1frafør_1påvei Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Ååå, så gøy!! gutten her på 10 uker rullet (les: mistet balansen og falt) fra mage til rygg for noen dager siden, men ble såå stolt av han! gratulerer med et fantastisk øyeblikk med din lille frøken! er ubeskrivelig gøy å se utviklingen deres!
Baby Bliss Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Fantastisk!! Gode tider!! Her er mini´en 10 måneder no, men jeg kjente at jeg begynte å mimre når jeg leste dette innlegget. Det er ikke for tidlig å mimre vel..?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå