Gå til innhold

flere som syns tida går sakte? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen dager går fort mens stort sett altfor sakte:) føler det er en evighet igjen. venter fortsatt på at magen skal blir stooooor:)

er 28+4 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jeg går å venter på at magen skal bli liten igjen! Er så sliten nå på slutten....en uke til termin.....

Skrevet

JAAAAAA!!!! Det går alt for sakte. En dag over termin i dag. Går og legger meg om kvelden og håper og våkne av noe som gjør vond.

Skrevet

Ja, jeg drømmer og lengter etter smerter jeg og! Helt sprøtt! I natt hadde jeg en drøm som føltes så virkelig! Jeg drømte at jeg våknet opp i senga med sterke rier, gikk ned på do, og der kom slimproppen og masse slim, og mens jeg satt der gikk vannet! Kan tro jeg ble skuffa når jeg våknet like gravid, den drømmen var helt utrolig virkelig!

Skrevet

oh yes! Tiden bare snegler seg avgårde! Har 17 dager igjen til termin.. Aner ikke hva som venter meg av smerter da jeg er førstegangs, men gleder meg til jeg får vondt å at ting begynner å skje. Jeg er under tett oppfølging nå, på grunn av en mild svangerskapsforgiftning.. Skal til sykehuset i morgen på kontroll, og fikk beskjed sist uke om at hvis prøvene var dårligere, måtte jeg forberede meg på ks eller igangsetting.. Wææ.. Håper ikke det! (Lell om det kanskje kan føre til at jeg ser prinsen min før termin).. Har lyst at ting skal starte av seg selv, helst idag ;)

Skrevet

Ja tiden går så saaaakte. er 36+6 så i morgen er jeg innenfor termin og han er velkommen. går og kjenner etter vondter og overanalyserer hver minste verk og tegn på fødsel. blir jo nesten gal av det her. men dagene går faktisk ganske fort om man bare tenker over det.. i dag er jeg en dag nærmere enn jeg var i går, jeg trøster meg med den tanken jeg. hver dag er et skritt nærmere målet= )

Skrevet

Me two lissom:-/ Blææææh........ Offe..... Klag.... Styrtrike!!!!!

Skrevet

Gjett om. Er sykemeldt, og mange daaaager blir lange. Hjelper ikke å fylle de med aktiviteter heller, for da går bekkenet i streik, så er nødt til å ta det med ro, noe som er uvant for meg... Men prøver å være sosial, planlegger til den lille kommer, og tenker ut julegaveideer, slik at jeg får fordelt utgiftene litt frem til jul, og slik at jeg slipper å gå mye i butikker å titte. Harde butikkgulv og gåing er en dårlig kombo, så må vite akkurat hva jeg skal ha. Men en ting skal være sagt; jeg har aldri vært så flink til å skrive handleliste, og holde meg til den som nå!

Skrevet

Er 36+6 i dag jeg også og er dritttttttt lei!!!!

Dagene bare snegler seg av sted selv om jeg er flink til å få dagene til å gå...Kjeder meg aldri, selv ikke de dagene jeg bare er hjemme å slapper av...nyter sånne late dager innimellom :)

Det meste er vasket og på plass så ikke så mye sånt å styre med lenger heller.

Må le litt av meg selv for hver gang jeg er på do så åpner jeg skuffene til stellekommoden (den står rett ved siden av do) å snuser og studerer de nydelige små plaggene...gleder meg såååå:)

Blir lite med julegavehandlig som jeg hadde bestemt meg for å begynne med men NAV har bestemt seg for å være "litt" vrange med både foreldrepenger og sykepenger så her kan jeg ikke bruke ett rødt øre mere enn det jeg må...vet ikke når jeg får noe av nav, så er skjele glad alt er på plass til lillemor kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...