sola26 Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Var på vekstkontroll på sykehuset i går.Forrige gang fikke jeg vite at jeg kunne få en stor unge.Var på 3800 g i uke 37.Men,nå var veksten bare 13% over.Så legen trodde jeg kanskje fikk en unge på rundt 4 kg. Da trenger dem ikke sette meg igang. Kan dem ta feil når dem måler veksta?Er så redd at ungen kanskje er mye større alikevell.At det blir hastekeisersnitt osv. Og så var det det jeg egentlig lurte på:-).Må jeg kjenne mye sammentrekkninger osv,før fødsel?.Legen spurte meg om det flere ganger om jeg hadde sammentrekkninger.Jeg veit ikke helt hva han mente med det.Er det kynnere?Eller rier?Jeg har ikke noen sånne vondter.Merker jo at magen oftre blir hard.Men ikke mer en det.Han lurte også på om jeg hadde nedpress.Men ikke kjent noe til det.Bare at det stikker litt.Han trodde kanskje hode var festa da.rart jeg ikke har kjent det, Har termin til lørdan,den 8.okt,så er ikke lenge igjen.Men,føler at jeg vil gå lenge over jeg nå,ettersom jeg ikke kjenner disse vondtene.Blir så stressa av detta.Går og venter.
2 Mini oss Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg hadde ikke vondt en eneste gang med førstemann, visste ikke engang hvordan en kynner kjentes ut. Plutselig gikk vannet en morgen i uke 38, hadde kun kjent bittelitt menssmerter kvelden før.
Hedda2011 Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg fikk beskjed om at ungen var opp i mot fire kg, men det var feil, prinsen kom ut en dag før termin, og var 3,2 kg. Så ja, de kan ta feil :-) Jeg hadde endel kynnere og press, og har det denne gangen også, mye mer enn forrige gang, men det virket ikke da som det hadde noen sammenheng med fødsel, overhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå