Gå til innhold

dritt!!!! :(

søtespire

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å få barn...

jeg hadde siste abort i november i fjor. etter det så har jeg fått positive tester, for så å få mensen, og nå for en stund siden så fikk jeg skikkelig positive tester midt i en syklus, når jeg egentlig skulle ha eggløsning!! jeg tok en test fordi jeg så litt blod da jeg tørka meg... og det ble jo selfølgelig mer blod, og plutselig så var testen negativ (ikke det at jeg hadde så stort håp)

men hvorfor???? fatter ikke hva jeg/vi har gjort for noe galt som opplever å gå gjennom dette, alle vi på forumet. DET ER SÅ FORBANNA URETTFERDIG!!!

OG hvis jeg blir gravid igjen, så er sjangsen kanskje 50% med crinone og albyl-e som hjelp...

Fy fan...

:.(

Men fatter ikke hvorfor denne gangen det skulle bli så vanskelig å bli gravid...jeg klarte det jo fint de 3 første gangene... men jeg tror noe har skjedd etter de abortene... at kanskje kroppen min ikke klarer å bli gravid mer. jeg sa det til gynekologen min, men hun bare feier det bort... hun tror jeg blir gravid igjen, og jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor...

det er liksom bare å gå hjem å prøve å bli gravid så ringer du når du er gravid så får du resept på crinone.

oj forr en hjelp!!

huff... klagebrev dette:(

Fortsetter under...

Det er jo ikke helt ukjent at en abort hvor det finnes rester igjen i livmorgen kan gi problemer for senere graviditeter... synes du skal kreve å få dette undersøkt!

Har du mistet tre eller flere ganger på rad har du jo krav på full utredning. Vil ilkek gynekologen gi deg dette må du finne deg en annen...

LYKKE TIL

Søte lille deg....

Vil bare gi den en klem :)

Jeg syns du skal forlange å bli undersøkt en gang til, du vet jo min historie.. (skrekk!!) Men kanskje de har oversett noe?? Du kjenner kroppen din såpass godt at du vet om noe er galt.. Å hvis gynekologen din ikke tar deg på alvor så syns jeg du skal bytte.. Dette er tross alt ditt såreste punkt og høyeste ønske. Jeg syns virkelig ikke du fortjener dette, å du har ikke gjort noe galt selv om det føles sånn på de mørkeste dagene...

Er her for deg :)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...