Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er blitt så tørt og tynt og pistrete at jeg tror jeg snart barberer av meg hele greia. Når blir det bedre? Jenta er 8 mnd nå- Når jeg har vært hos frisør så er det fint og glansfullt i kanskje en liten uke, så ser det bare dødt ut igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Når slutter man egentlig å røyte? Når man slutter å amme? Jeg har nesten ikke hår igjen. Jo, forresten, har en masse brister babyhår i panna på ca 1/2 cm . Lekkert!

Skrevet

Ang røyting så vet jeg ikke helt om det å slutte og amme hjelper;) Jeg gikk over til flaske da babyen var 4 dager gammel, nå har hun akkurat rundet 3 mnd og for et par uker siden begynte jeg å røyte som bare det... Før det røytet jeg vanlig, nå røyter jeg omtrent like mye pr dag som jeg gjorde i løpet av ei uke tidligere... Håret er virkelig forferdelig, og lurer egentlig på om jeg bare skal klippe det helt kort... Syns det er enklere å få litt liv i kort hår enn skulderlangt hår, iallfall...

Skrevet

Ja kort er nok det beste i disse dager. Jeg har åsså masse babyhår i panna og rundt hårfestet ellers. Står rett opp :o

Skrevet

Jeg føler jeg har mistet halvparten av håret mitt, heldigvis har det avtatt de siste ukene. Men jeg har også småhår/nytt hår som vokser fram i pannen og nedover på sidene. Ser ikke noe fint ut i det hele tatt.Dessuten har jeg den siste ukene hatt skikkelig fett hår, det pleier jeg ikke å ha. Vasker det om morgenen og om kvelden ser det fett ut igjen. Vet ikke hva det kommer av, men pyton er det. Masse grått hår har jeg også fått under det andre.... Aargh her også!!

Skrevet

Jeg gir flaske, men røyter som baare det!! :( hårbørsten er alltid full og jeg drar ut stoore mengder i dusjen! savner det fine "gravid"-håret mitt :)

Gjest Madolyn
Skrevet

Jeg røyter også noe helt sinnsykt; ligger mengder av lange, lyse hår absolutt overalt... I sofaen, på gulvet, på babyen, i middagsmaten..... Kjempeirriterende :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...