Gå til innhold

3 dager siden jeg skulle hatt mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff kjenner at jeg er litt i deppa humør her ja.Jeg har ennå ikke testet på om jeg er gravid,så håpet er ikke ute ennå.Skulle hatt mensen på søndag 2 oktober i dag er det 3 oktober. Tok en sånn billig test her 5 dager før mensen,men den var negativ...men det var nok litt tidligt?? hver gang jeg skal på do,er jeg like nervøs for at den er kommet......jeg burde kanskje ta en test bare sånn for å se,men jeg blir jo like skuffet hver gang.I forje uke hadde jeg mye slin med litt blod i og,hva kan det være?? og i går hadde jeg sinnsyke smerter i helle nederste del av magen og i underlivet.Følte jeg hadde en stor ballong mellom bena.Sånn har jeg det bare når jeg har eggløsning.Jeg har veldig presis mens,med 28 dagers syklus.....Noen som kan svare meg oppmuntre?? hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nesten det mest oppmuntrende må være å teste, du er sikker gravid:)

Skrevet

Når du er så langt over ikm, så kan du jo steste med på ettermiddagen uten problem. Og hvis du testet 5 dager før ikm sist, så var nok det for tidlig ja..

Skrevet

Siden jeg er 39 år så tenker jeg at mensen begynner jo kanskje å bli litt ustabil,siden jeg er begynt å bli "gammel" ;)) jeg har to barn en på 13 og en på 6.Brukte laaaannngg tid på nr,3 år tok det.Og no er det 3 år siden jeg tok ut spiralen min så det tar tid med meg. Men jeg ønsker meg så gjerne en baby til før jeg gir meg....Ringen min er ikke fulført før den 3babyen kommer:(( derfor er jeg så redd for å teste,for å få negativt svar

Skrevet

Ah, skjønner:) Men hvis du alltid har hatt stabil sykluss, så må jeg jo si at det er en stor mulighet for at det er en spire der:)

Lykke til ihvertfall, håper det har klaffet for dere:)

Skrevet

Det er jo bare å teste, ingen her kan gi deg svaret ;-) Du er jo 3 dager over, så den vil jo som regel slå ut nå og har du jo stabile sykluser så er jo sjansen god for at du er gravid :-) Blir ikke mer eller mindre positiv/negativ om du er redd, er man så er man, og er man ikke så er man det heller ikke :-) Man må bare bite skuffelsen i seg og prøve på nytt ;-)

Har selv prøvd i 2,5 år, er i moden alder med stabile sykluser og vet hvordan disse negative testene påvirker en, men det er så lite man kan gjøre med det når de er det, kun å begynne på nytt å riste av seg skuffelsen :-)

Lykke til med testing og eventuelt videre prøving :-)

Klem

Skrevet

Jeg vil også anbefale deg å teste. Det er vel bare å hoppe i det. Det blir jo bare å utsette skuffelsen, eller gleden.

Men det slimet du hadde, det kan ikke ha vært el-slim da? Det er jo ganske slimete. Er jo mye som kan påvirke en syklus, og da vil el være senere enn man tror. Hvis det er tilfelle, er det vel en liten stund til IKM. Du kan jo da fortsatt være gravid, men vil jo ikke få positiv test før om en stund,

Du får holde oss oppdatert!

Lykke til!

Skrevet

"Men det slimet du hadde, det kan ikke ha vært el-slim da? Det er jo ganske slimete. Er jo mye som kan påvirke en syklus, og da vil el være senere enn man tror. Hvis det er tilfelle, er det vel en liten stund til IKM. Du kan jo da fortsatt være gravid, men vil jo ikke få positiv test før om en stund, "

Babysyk85:

Ahhhh, det kan det jo være selvsagt, tenkte ikke så langt jeg! :-)) Kan jo være det fantastiske blodige ekstra fruktbare slimet du hadde som vi alle lengter etter - og jeg håper dere la inn aksjer da for da er det iallefall mye større sjanse :-) Men da vil jo IKM være mye senere

Skrevet

slim og blod kan være både el og festeblødning.

test du! så får du om ikke annet et midlertidig svar, iallefall! dersom du har svært stabile sykluser er jo sjansen stor for at du faktisk er gravid!

*venter i spenning med deg*

Skrevet

Løp og kjøp en test! Og fortellfortell :) SItter hjemme fra jobb med skikkelig forkjølelse her, så hadde vært fint med glad-nyheter i dag :D

Skrevet

Føler med deg,men det er absolutt håp!! Jeg skulle hatt IKM den 30 sept.. i dag er det 5 og tanta har fortsatt ikke kommet.Har testet flere negative..helt til i dag;) svaakt positiv. Så anbefaler deg og teste også.Om den blir negativ som mine er det kanksje litt tidlig bare.

Lykke til!

Skrevet

Tok test i går,den var negativ.Men forsatt ingen mens.I går hadde jef samleie med mannen.Noen ganger hjelper det slik at mensen kommer når jeg står opp om morningen...Men den er ikke kommet ennå.......Jeg håper at den kommer snart slik at jeg kan prøve videre.Og slutte¨å tenke på dette her.....men kanskje jeg er gravid bare det at det viser så sent på meg:))) uff håpet er der ja....Skal holde dere oppdatert....takk for alle svar:)))) trenger det noen ganger når ting er litt håpløs.....jeg er litt kvalmen innimellom og........KRYSSER FINGRE HER

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...