Gå til innhold

Noen flere med innsett de nærmeste dagene?

Anbefalte innlegg

Ser det er flere liknende tråder her, men de ligger litt foran i prosessen. Lurer derfor på om det er noen andre som skal ha innsett i nærmeste fremtid? Jeg skal etter planen ha på mandag, i Stockholm!

Hvordan har dere andre det? Mange egg på vei?

Fortsetter under...

Hei. Jeg har innsett i dag. Fikk ut 10 egg og 7 av dei var modne nok sa hun dama og alle 7 hadde befrukta seg. Dette er andre ferskforsøket vårt. Ble ikke gravid sist men gjorde det ved fryseforsøket, da mista jeg i uke 5+.

Så spennende Live72 :)

Kan jeg spørre om dette med 2 egg? Var dette noe de anbefalte deg, eller var det noe du spurte om selv? Jeg tenker litt på dette med 2 egg, og mulighetene for tvillinger. Vi har jo ventet så lenge på å få barn, så nå som vi skal igang med ICSI så tenker jeg kanskje på at det kanskej kunne vært en ide å sette inn 2 egg med en gang. Dobbel lykke! Eller hva tenker du, hvorfor går du for 2 egg?

Annonse

Hei AinaAina :)

Jeg får 2 egg inn rett og slett pga alderen min. Jeg var 39 nå i juni så derfor kunne jeg velge det selv. Første forsøk fikk jeg ut 9 egg men bare 1 var bra nok til å sette inn men da brukte de vanlig IVF . Denne gangen er det ICSI så regner nesten med at det hvertfall er bedre sjanse for noen flere befrukta egg denne gangen . Sitter å teller ned til 14.30 for da får jeg svar så er spent:)

Jeg tenker selv at jeg har dobbel sjanse at 1 el 2 setter seg selvom de der inne mener at det ikke er så mer sjanse om det setter seg . MEN i mitt hode er det det ;)

Så alder har noe å si i forhold til valget om å sette inn 1 eller 2 egg?

Jeg er 29år, men fyller 30 innen vi skal ha ICSI. Er jeg da for "ung" til å bestemme at jeg vil ha inn 2 egg? Det er kanskje varierende praksis blandt de forskjellige behandlingsstedene. Jeg er på Riksen. Hvor er du? Nå er det ikke lenge igjen til 14.30, krysser fingerene for gode nyheter :) :)

Lykke til alle sammen! Det er svære ting som står på spill for oss om dagen.

Jeg skal på ny UL i morgen, spent på hvor mange og hvor store follikler de ser. Var der på mandag, da var det 6 på vei. Skal ha ivf med pgd (gentesting fordi jeg er bærer av en translokasjon), så håper på flest mulige egg, det er stor sannsynlighet for at mange av eggene har genfeil og ikke kan brukes selv om de befruktes og utvikler seg fint :(

Av denne grunnen kan det hende de setter tilbake to egg. Kjenner jeg drømmer litt om å få tvillinger, og bli trebarnsmamma! Har en gutt fra før.

Krysser fingrene for dere, jenter! Heier på dere!

Det vurderes nok individuelt, men de er ganske så strenge etter hvert. Tror man skal være 35-40 før man får inn to egg pga alder, 30 er ganske ungt slik sett. Evt. får man sikkert sette inn to egg hvis man har hatt flere forsøk som har mislyktes, eller kvaliteten på eggene som er blitt befruktet ikke er helt tipp topp.

Hei alle sammen :) Jeg skal ta ut egg i morgen og innsett på mandag. Jeg skal sette inn to egg og er 29 år, dette får jeg velge selv. Var på ultralyd i går og da så de 16 store follikler :) Dette er vårt andre ferskforsøk, har i tillegg hatt 4 fryseforsøk. Litt lei med andre ord, men håper og krysser fingre nok en gang! Lykke til alle sammen!

Da er ett egg satt inn, 6 delt etter 3 dager, hun som satte det inn sa det var normalt da jeg spurte om kvalitet.. Testdag 21 Oktober, skal bruke Pregnyl på dag 5,8,11.

Mannne spurte om det ikke kunne falle ut, hun smilte og sa det kunne sammenlignes med to skiver med peanøttsmør som var lagt sammen og inni der lå det ett lite riskorn, så nei det faller ikke ut. :)

Annonse

Hei, hadde uttak (5 egg) idag. Hvis alt går som det skal blir det innsett på lørdag. Jeg er 31 år og skal prøve å få 2 satt inn, er på Aleris. Jeg hr ingen barn fra før og vil gjerne ha 2, men det spørs om jeg utsetter meg selv for det her igjen... Ikke gøy, altså.

Ribgte Riksen kl 14.30 og var veldig spent på resultatet på befrukningen Og det første hun sa var at det var 15 egg de fikk ut igår :) av de var 14 modne og 8 var befruktet:)) Så da blir det nok noen på frys også mente hun og 2 inn .. Så jeg er storfornøyd denne gangen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...