Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er vel bare oss to igjen nå, eller? Hehe:-)

Vi får håpe at tr ikke kommer!

Har du testet noe enda? Jeg tenker jeg skal vente til imorgen. Har jo fått blankt negativt hittil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke så mye annerledes, stikkinger og murringer. Littebitt svimmel

Skrevet

Jeg fikk svakt positivt på mandag og tirsdag, altfor tidlig selvsagt.... Men blankt negativt onsdag og fredag. Har ikke store troa nå, så kommer ikke til å teste før mandag... Hender syklusen er litt ustabil.

Skrevet

Nei, nå skjønner jeg ingenting. Hadde egentlig IKM rundt 21. oktober.. men jeg begynte å blø allerede 19. oktober etter en uke med ganske heavy magesmerter. Testet negativ den 18. Jeg hadde for det meste brunlig blødning, veldig lite friskt blod å se... Nå har blødningene omtrent stoppet. Men magesmertene vedvarer, og i dag er det skikkelig ille. Men nå føler jeg at smerten ligger under magen..... Uff, hva kan det være? Kan jeg være gravid likevel? Skulle gjerne tatt en test, men har ingen for hånden.. Må kjøre 30 min for nærmeste apotek, og kjæresten mener jeg bare overtolker alt, og at jeg ikke er vant til å ha naturlig mensen lengre (5 år siden sist)... Hva tror dere?

Skrevet

Det sies jo at man kan få en "rar" mens selv om man er gravid. Det typiske er mindre blod, og kortere varighet. Gjerne et par dager bare.

Hvor mange dager har du blødd?

Hvis det har vært mye mindre enn normalt, kan det jo hende du er gravid:-)

Skrevet

Har jo bare blødd i to dager egentlig, har bare vært bittelitt i går og nesten ingenting i dag...

Skrevet

Jeg får ta en test på mandagsmorgen, tror jeg.

Hvordan er det med alle dere andre? Hva er status? :)

Skrevet

Dette er barn nr 2 også. Forrige gang var jeg kjempesvimmel, kvalm og i det hele tatt fra dag 1.. Så deilig men litt rart å ikke føle det sånn denne gangen;)

Skrevet

Fikk TR her i går, var vel egentlig ventet:) Endte med en skikkelig fest!! Kjenner det i dag for å si det sånn, litt godt når man faktisk ikke er gravid å gjøre de tingene man vanligvis ikke gjør i prøveperiodene!! Spist brie og spekemat til frokost!!:)

Skrevet

Jeg tok en test idag, på IKM dagen.

I løpet av test tiden dukket det opp en svak svak strek. Tok et bilde:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/600788/offset/1

Den ble litt synligere et par minutter etter at test tiden var gått ut. Men det teller ikke, eller?

Skal jeg tolke denne som positiv?

Tør ikke helt å stole på at det er noe der, siden streken var så svak...

Skrevet

Jeg synes den så lovende ut Kaya25, men ta en ny test imorgen for å være sikker ;)

Skrevet

ÅJJ! Så spennende Kaya... Krysser fingrene for at alt står bra til i magen.

Jeg er fortsatt helt uten fremgang, ikke mens og neg test i dag. Håper bare jeg slipper å holde på sånn her i en evighet.

Skrevet

Den streken ser ganske lik ut som den jeg fikk opp, og jeg er gravid :) Tok en CB test på IKM for å være helt sikker og da lyste det GRAVID nesten med en gang, selv om streken på billigtesten ikke var noe sterkere :) Etter hva jeg har lest meg til er en positiv test positiv, uavhengig av hvor sterk eller svak streken blir, så lenge det er farge på den og den ikke bare er grå (skyggestrek).

Regner med at jeg ser deg over i 1.trimester snart :) :) :)

Skrevet

IKM i går. Har ikke fått mensen ennå, ikke tendenser engang, bortsett fra litt magemurring, men ikke så mye som ellers før mens. Testet på lørdag, ingen strek da. Jeg tester ikke alene, venter alltid på sambo, så da blir det kanskje testing senere ikveld evt i morgen tidlig.

Skrevet

Jeg er gravid!! Lykke :-)

En CB idag tidlig bekreftet det.

Lykke til alle dere andre! Jeg håper dere lykkes neste pp .-)

Skrevet

Jeg fikk 3 svak positive tester på torsdag, fredag og lørdag.. har sett på andre svakpositive tester som faktisk var gravide, og de var like mine, men jeg fikk mensen senere på lørdagen, men det er mye mindre en hva jeg pleier og få, og nå er det nesten ingenting igjen! pluss jeg pleie alltid å få så syke smerter de første dagene at jeg må bare ligge hjemme i sengen hele dagene, men nå har jeg ikke hatt noen smerter.. jeg fatter ingenting:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...