Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var visst ikke så mange positive tester her likevel... Mange usikre! Blandet med andre tråder her. Får uansett ønske oss lykke til, har en god følelse på oss ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har vært her inne tidligere, men er nå tilbake for fullt!:)

Uten å fortelle hele min historie her, så vil jeg bare si at jeg har IKM rundt denne tiden. Husker ikke siste mensdag, men vet det var i slutten av september. Jeg og kjæresten har ikke vært sammen så veldig lenge, men vi begge er klare for å prøve, så vi er nå i vår første pp. Spennende!

Ingen TR å se enda. Murringene er kommet for fullt. Jeg har fått økt appetitt, er veldig trett og tørst. Er veldig oppblåst og veldig varm i kroppen. I dag svidde jeg av en billigstrimmel og kom ingen strek opp før tiden. Men! Da jeg så på testen noen timer etterpå var det tydelig kommet opp en svak grå teststrek... Jeg vet den burde være rosa om den skal bety noe..

Men jeg husker sist gang jeg var gravid, da opplevde jeg AKKURAT det samme og det er straks 2 år siden... jeg har ikke gått på prevensjon siden og har ved flere anledninger tatt tester uten dette resultatet...

Alle "symptomene" kan jo være noe helt annet og TR kan jo komme når som helst... så tør ikke håpe på noe enda! Får vel bare prøve å ha is i magen frem til helgen og teste igjen da: ) LYKKE til alle sammen! Håper på mange positive tester her i løpet av uken :))

Klem

Skrevet

Det med HCG stigning har jeg forstått det som varierer fra person til person, hvor mye det stiger i starten altså. Noen får jo pos test 4 dager før, men s andre flere dager etter IKM. Og så har dt vel noe med når EL egentlig var (?)

Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg må flytte IKM til søndag... Kan se ut som om jeg har syklus på 33 dager, og ikke 30 som jeg først trodde.. Enda lenger ventetid.....søren!!!

mandag: Lovelyme, Rosarose8, Drømmer :-) prøver,

tirsdag:

onsdag: Silja81, 8pp+ Carma78, 1pp

Torsdag: Jente-84- + Happy87 + Hedmarksjinte84 + minimikro

Fredag: monica. 2pp:) M+M

Lørdag: Lille2012

søndag: Kaya25

Skrevet

mandag: Lovelyme, Drømmer :-) prøver,

tirsdag:

Fredag: monica. 2pp:) M+M, Rosarose8

Skrevet

Teste igjen på fredag, ingen TR enda og har sinnsykt ømme pupper!! Kan selvfølgelig bare være PMS, men det er verre enn vanlig:) Tror egentlig ikke jeg er gravid, har hatt så mye psykiske symptomer de andre PP.... Ingen gravide her så langt??

Skrevet

Nei, her kom tanta midt under forelesninga i dag. Veldig trivelig! Hadde sinnsyke magesmerte, så noe måtte det jo være... Veldig kjedelig, men nå går jeg inn i 3. pp med friskt mot! Lykke til til dere andre :)

Skrevet

Så utrolig kjedelig! Ikke lett å følge med etterpå tenker jeg.

Jeg har hatt en bra følelse en stund, masse symptomer som murring i magen, svimmel, kvalm, hodepine, smerter i lysken, hårsår osv... Men i dag er plutselig alle symptomer vekk.

Og hadde to supersvake pos tester tidlig i uken og neg i dag. Buhu!

Fikk faktisk mensensmerter mens jeg skrev dette, dårlig tegn ;-) men kommer mensen blir det vin i helgen, mikroskopisk trøst. Og jeg depper ikke altså... Bare klager litt!

Skrevet

Hmm.. Fikk endelig en svak svak positiv test.. Kan nesten ikke tro det og tør ikke slippe jubelen helt løs etter å ha lest meldingene het inne.. Hadde ikm på mandag.. Hva tror dere?

Skrevet

vilhaenliten1: Hadde nok ikke stolt på grå strek etter at testen hadde ligget i flere timer. Den bør leses av eksakt på tiden for at den skal bli riktig. Lab-damen i meg som snakker her :-D

Jeg har ikke testet ennå.En helg med besøk, middag og vin nærmer seg og jeg lurer på hvordan jeg skal vri meg unna vinen uten at det skal vekke stor oppmerksomhet. Har jo ikke testet positivt, men vil ikke ta noen sjanser. Skal teste i løpet av helgen. Om den er negativ så blir det ihvertfall vin. :-) eller kanskje ikke... :/

Skrevet

Minimjau: du har veldig rett i det. Har fått slike falske positive tester flere ganger før, men da har streken kommet mye seinere. Så stoler absolutt ikke på den, var bare at jeg kjente det så veldig igjen fra sist gang jeg testet positivt:b Men nå har jeg begynt å spottet, så TR kommer nok i dag.... kjedelig..

Skrevet

IKM idag...0 spor etter mesn og høy temp. Tror jeg skal fremskynde testinga fra søndag til imorgen. Da er det jo 14 dager etter el og da bør en test slå ut vel.

Skrevet

har vert uten internett en stund, så har ikke fått fult med her inne! Gratulerer til alle som har blitt gravid, og lykke til til de som ikke har testet enda, eller må til neste pp :)

Jeg skulle egentlig teste i morgen, men klarte ikke å holde meg, og testen idag.. fikk opp 2 streker, men teststreken var svakere en kontroll streken. du ser den er rød, og like tykk, men mye svakere! så jeg gidder ikke å håpe for mye, selv om jeg skal innrømme at jeg er litt spent og nervøs..jeg har jo lest mye om falsk positiv test osv, men dette er første gang jeg har fått noen som helt antydning til strek, før har de bare vert blendahvite! får ta en ny test i morgen! :)

Skrevet

Noen som har gode nyheter?? Jeg venter og venter, tiden går så sakte! Har i hvert fall ikke merket noe til tr enda :-)

Jeg tok en graviditetstest og en el test samtidig igår. Begge var negative:-(

Er det sånn at det ikke er noe håp for at man kan være gravid når el testen er negativ?

Skrevet

nå har jeg tatt 3 tester, og alle er svake.. innmari kjedelig..! vil jo enten få en sterk strek mot meg, eller en blendahvit.. noe som gir et konkrekt svar, og ikke et svar som lurer meg :( nå skal jeg ikke teste før på søndag, hvis jeg klarer å holde meg ;)

jeg er ikke så sikker på det me el tester, men hvis mensen ikke er kommet er det jo håp ;)

Skrevet

Tok akkurat en slik billigtest.. Ser ganske positiv ut, men hvordan legger man ut bilde? Kunne tenke meg en vurdering fra dere også;)

Skrevet

Spotting !?! her på dag 30 så TR kommer vel nå...og jeg som har så stabile 28 d sykluser..buhu. Ja ja, ta seg et glass med rødt og prøve igjen om en stund;)

Skrevet

Den er positiv lovelyme... på grav.tester er en strek en strek, spiller ingen rolle hvor sterk den er ift. kontrollstreken.

Gratulerer!

Skrevet

Takk! Er så redd for å juble.. litt uvirkelig.. og har lest om så mange falske tester her inne på forumet.. så blir nok en test imorgen også for å være på den sikre siden ;)

Skrevet

mandag: Drømmer :-) prøver,

tirsdag:

Gravid: Lovelyme. Tok en billigtest og en cb test tydelig positive:) noen flere som har lykkes denne pp?

Skrevet

Hurra, gratulerer så masse, lovelyme! Koselig at vi endelig kan juble litt.

Jeg har ikm i dag, men neg test i går, så venter bare på TR.

God helg alle

Skrevet

mandag: Drømmer :-) prøver,

tirsdag:

Gravid: Lovelyme. Tok en billigtest og en cb test tydelig positive:) noen flere som har lykkes denne pp?

Solbakken 2pp IKM på mandag, testet positivt allerede forrige fredag :)

Skrevet

Gratulerer, gratulerer!! Dere er heldige:-)

Jeg skal vel ha tr imorgen. Har ingen tegn enda.. Ikke vondt i magen eller spotting. Det pleier jeg å ha.

Men tok neg. test for bare et par dager siden, så regner egentlig bare med at tr kommer:-(

Lovelyme og Solbakken: Merket dere noe annerledes denne gangen, i og med at dere var gravide???

Skrevet

Vi får krysse fingrene for oss Kaya! Ingen tegn til TR her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...