Rosarose8 Skrevet 17. oktober 2011 #101 Skrevet 17. oktober 2011 Negativ test i dag gitt...begynner å få de vanlige PMS puppene også...ser mørkt ut, men det er jo ikke over før TR kommer. Har bestemt meg for å teste igjen på fredag hvis ikke tr har kommet i mellomtiden! Hadde kanskje vært litt mye å håpe på at det skulle klaffe i første skikkelige pp....
Solbakken, junispire 2012 <3 Skrevet 17. oktober 2011 #102 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har det helt på samme måte ift.testing "minimikro" .. Er vel fordi man håper så mye kanskje.. Har IKM i dag eller imorgen.. Tok første billigtest på fredag og den var svakt, svakt rosa.. Tok tre tester etter det i helgen (ja, jeg er testegal og utolmodig ) som alle fikk den samme svake streken.. De var veldig svake helt til fristen for avlesning var utgått og etter det ble de litt sterkere, selv om de fremdeels var veldig svake.. Selv om håpet var der, tenkte jeg jo at det "positive" resultatet kunne skyldes for sen avlesning.. Tok en billigtest i dag morges også, og nå var streken mer tydelig, så nå tør jeg å tro på at jeg faktisk er gravid :) Aaaaah-LYKKE!!! <3 <3 <3 Hvis noen lurer, så har symptomene mine vært veldig ømme pupper, samt litt uvelhet som av og til kan kjennes som en svak kvalme. For de som har endometriose, var dette vår 2pp og jeg opererte bort en endometriosecyste på 8 cm i dm i mai, så det finnes tydeligvis håp :)
Jente-84- Skrevet 17. oktober 2011 #103 Skrevet 17. oktober 2011 Kjempespennende når testingen starter nå Jeg for min del har spottet noe siden igårkveld, og er bekymret for at tr skal komme.. Har helldigvis ikke kommet enda, så har fortsatt et lite håp om å være gravid. Kjenner at jeg blir veldig skuffet dersom jeg ikke er gravid, men da er det vel bare å vente på EL igjen. Hvis jeg ikke har fått tr imorgentidlig, lurer jeg på å ta en test. Jeg har ikke ikm før på torsdag, så hva tror dere jenter? Er det for tidlig? Kjenner det er en tålmodighetsprøve med denne ventingen Gratulerer så mye Solbakken!!
Drømmen123 Skrevet 17. oktober 2011 #104 Skrevet 17. oktober 2011 IKM i dag... ingen tr til nå. Har tatt test senest i ettermiddag, men negativt resultat Kjenner jeg mister håpet litt for denne mnd. Gratulerer så mye dere som har fått positivt utslag og lykke til til alle dere andre som venter i spenning
Ringsaker84 Skrevet 17. oktober 2011 #105 Skrevet 17. oktober 2011 Hei Kaya25 Så at du skrev at du også hadde el slim veldig lenge denne syklusen. Bare lurte på om du har lagt merke til utfloden over flere sykluser slik at du vet om du pleier å ha el-slim så lenge? Jeg har ikke fulgt med på syklusen i forhold til utflod og sånt mer enn et par måneder så jeg har ikke så peiling på hvordan syklusen min vanligvis er enda. Men jeg vet jo at jeg har hatt noen sykluser som har vært veldig lange så det er jo mulig at jeg i disse syklusene har hatt el-slim så lenge og at ikm demed ble tilsvarende senere i de syklusene. Jeg har også veldig lyst til å teste, men har bestemt meg for å vente til torsdag i hvert fall. Men er jo kjempespent....
Silja81 Skrevet 17. oktober 2011 #107 Skrevet 17. oktober 2011 Da er snart testeventingen over for meg. Har IKM på onsdag men tar nok en test imorgen da jeg fortsatt ikke begynt å spotte, hvilket jeg pleier å gjøre noen dager før IKM. Og av (innbilte?) symptomer denne måneden vil jeg legge til at jeg er mer øm i brystene enn hva jeg pleier. Men har jo trent mye styrketrening siste uken så kan være derfor. Men ska til gyn på onsdag og gleder meg til det. Endelig igang med utredning Lykke til jenter!
Jente-84- Skrevet 17. oktober 2011 #108 Skrevet 17. oktober 2011 Lykke til med testingen Krysser fingrene for deg. Tror jeg kommer til å teste imorgen jeg også, men har ikke de store forventningene. Blir uansett en spennende uke dette.
Happy87 Skrevet 17. oktober 2011 #109 Skrevet 17. oktober 2011 Gratulerer så mye til deg Solbakken!!! Jeg fikk jo noe jeg trodde var en svaaaaaaaak strek på lørdag, men fikk en negativ test på søndag.. Nå har jeg fått testenekt av samboer frem til torsdag og det er helt forferdelig.. For når jeg holder begge de testene jeg har tatt ved siden av hverandre så ser jeg at det er noe der det skulle vært strek på den negative også.. Av symptomer så aner jeg ikke hva som er pms for meg siden jeg ikke har hatt el og tr på ett år, men jeg har ømme pupper (først bare brystvorta, men nå hele puppen) og føler de er store og tunge (selv om alle rundt meg sier de har minka) Det stikker og murrer nedi der (Jeg har alltid mensensmerter i ryggen, men kjenner ingenting der) Og jeg er av og til litt uvel og føler meg kvalm. Idag er jeg også utrolig trøtt, men kan være fordi det var første dag på jobb etter høstferie:) Så jeg har masse symptomer, men det kan like gjerne komme av andre ting.. Krysser fingrene for at alle dere tester positivt i løpet av denne uka.. Dette er uka med stor U!!!
Jente-84- Skrevet 17. oktober 2011 #110 Skrevet 17. oktober 2011 Tar med en ny kopi av testedagene her, slik at vi får følge med. Slenger også på en linje hvor de som får positiv test kan skrive seg på Håper så mange som mulig kommer dit! mandag: Lovelyme, Rosarose8, Drømmer :-) prøver, tirsdag: onsdag: Silja81, 8pp+ Carma78, 1pp Torsdag 20: Kaya25 + Jente-84- + Happy87 + Hedmarksjinte84 + minimikro Fredag: monica. 2pp:) Lørdag: Lille2012 søndag: Gravid:
Miztery Skrevet 17. oktober 2011 #111 Skrevet 17. oktober 2011 Testet i går, søndag, men fikk negativ test. Hadde IKM i dag, men ingen tegn til tanta.. Prøve å teste om et par dager om ikke mensen kommer før den tid..
Jente-84- Skrevet 18. oktober 2011 #112 Skrevet 18. oktober 2011 Da kom tr for fullt for min del. Var helldigvis forberedt på det pga spottinga, så da er det vel bare å vente til den er ferdig slik at vi kan prøve på nytt. Ønsker dere lykke til med prøvinga
Kaya25 Skrevet 18. oktober 2011 #113 Skrevet 18. oktober 2011 Nå kunne jeg ikke holde meg, og tok en test.. Den var selvfølgelig negativ, fullstendig blenda hvitt :-( Mister litt troen på at jeg er gravid denne gangen. Alt føles ganske normalt. Hedmarksjenta: Jeg har egentlig bare fulgt godt med de siste par månedene, så vet ikke noe mer enn deg egentlig:-) Kan jo hende det er normalt for meg... Vurderer å kjøpe en sånn PFC Ladycomp. Noen erfaringer?? Den er jo ganske dyr..nesten 5000kr! Så den bør funke bra, for å si det sånn, hehe!
M+M Skrevet 18. oktober 2011 #114 Skrevet 18. oktober 2011 Hei damer, Slenger meg på lista. IKM fredag. Har vært å lest en del i tråden og fulgt med siden vi startet prøvingen i sommer..enda ikke klaffet..men..klar for ny PP da jeg bare har følelsen av at det ikke har klaffet denne gangen heller. Kaya25..ser av listen at du har IKM på torsdag..såe..kan fortsatt gå din vei. Hvor lenge har dere prøvd damer?? mandag: Lovelyme, Rosarose8, Drømmer :-) prøver, tirsdag: onsdag: Silja81, 8pp+ Carma78, 1pp Torsdag 20: Kaya25 + Jente-84- + Happy87 + Hedmarksjinte84 + minimikro Fredag: monica. 2pp:) M+M Lørdag: Lille2012 søndag:
Silja81 Skrevet 18. oktober 2011 #115 Skrevet 18. oktober 2011 Da tror jeg det er over for meg. Menssmerter i ryggen, spotting begynte igår. Negativ test idag. Da blir det vel bare å brette opp armene og skravle videre på ikm uke 46... Håper det går bedre for dere!
Happy87 Skrevet 18. oktober 2011 #116 Skrevet 18. oktober 2011 Da kom tr igår kveld:( Kjipt, men nå vet jeg iallefall at det ikke er ett år til neste el.. Begynner på sprøyter idag og får forhåpentligvis en normal syklus slik at jeg kan skravle videre med noen av dere på ikm uke 46..
lovelyme Skrevet 18. oktober 2011 #117 Skrevet 18. oktober 2011 Hmmmm... Ventet Tr igår men fremdeles ingenting og negativ test.. Kan det fremdeles være håp eller hva tror dere?
Silja81 Skrevet 19. oktober 2011 #118 Skrevet 19. oktober 2011 Så lenge TR ikke har kommet er det håp. Krysser fingrene for deg! For meg er det fortsatt spotting og ønsker nå at tr kan komme sånn at jeg blir ferdig med smerter og blødning og kan begynne på ny syklus.
carma78 Skrevet 19. oktober 2011 #119 Skrevet 19. oktober 2011 Ingen TR og neg tester...kjennes ikke ut som TR er på vei heller, så ikke vet jeg...tror det bare blir å vente noen dager uten å teste for min del. Blir dyrt det her;)
lovelyme Skrevet 19. oktober 2011 #120 Skrevet 19. oktober 2011 Er så frustrerende å vente sånn.. Vil jo helst ha et positivt resultat men hvis ikke synes jeg at den tanta kunne kommet då man snart kunne gå igang med prøving igjen
carma78 Skrevet 19. oktober 2011 #121 Skrevet 19. oktober 2011 Enig med du, men lykke til:) Kanskje HCG stiger sakte til oss...*hpe*
Trilletrill Skrevet 19. oktober 2011 #123 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har jo egentlig bare el å forholde meg til å satse på at tanta kommer 14 dager etter dette som er sånn ca på fredag. Men 0 tegn til mens. Går jo på Crinone og hadde sex igår og idag morges kom det en kjempe svak spor av rosa slim men dette er mest sansynlig p.ga sex og bieffektene av Crinone som gir skjøre hinner. Ellers er jeg svært spent nå om det faktisk har klaffet rett etter sa! Vi fikk jo beskjed om å vente men kroppen ordnet opp så greit selv og var i adsjur med el at vi bare kjørte på. Spent!!!! Ikm er fredag men jeg venter til søndag/mandag med testing. Kan jo hende tr kommer litt senere grunnet aborten. Lykke til dere som enda ikke har fått tr. Til dere andre så er det bare å kose seg neste pp:)
lovelyme Skrevet 19. oktober 2011 #124 Skrevet 19. oktober 2011 Hvorfor kan det ta lang tid før man får registret hcg nivået?
SmulaS Skrevet 19. oktober 2011 #125 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg blir også litt forvirret av dette... Hadde, som jeg skrev på mandag, en svak positiv test, det samme på tirsdag. I dag var den negativ! Hadde heldigvis ikke begynt å tro på testene, er jo veldig tidlig siden ikm er pp lørdag og jeg vanligvis ikke er helt stabil. Men hvorfor får man svakt positivt hvis det ikke er noe? Og hvorfor kan det ikke være helg med en gang ;-) he he, utålmodig. Men utrolig koselig at det er endel positive tester i uken vår ;-) grattis allr sammen. Hvis denne blir postet to ganger så er det fordi jeg skriver med mobilen. Har en tendens til å skje for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå