lovelyme Skrevet 14. oktober 2011 #76 Skrevet 14. oktober 2011 Nei jeg skjønner det, et lite håp at det var noefeil med testen siden kontrollstreken aldri kom..
Trilletrill Skrevet 14. oktober 2011 #77 Skrevet 14. oktober 2011 For halvannen uke siden (halvannen uke etter sa) så testet jeg negativ på cb. Blodprøvene viste også ikke-eksisterende hcg verdier. For en uke siden fikk jeg positiv el test og vi hadde sporadisk sex. Idag tok jeg (dum som jeg er) en cb test og fikk opp en skygge-strek. Dessuten har jeg ikke hatt murringer, men strekninger i livmorsområdet. Litt ekkelt når jeg bøyer meg frem for da kjennes det ut som livmoren skal "falle ut". Tempen min har heller ikke vært så høy som nå de siste 4 mnd. Kan alt dette være Crinone bi-effekter? Håper jeg er smelt på tjukka!
Trilletrill Skrevet 14. oktober 2011 #79 Skrevet 14. oktober 2011 Det er reseptbelagt progesterontillegg! Fikk det fra gynekologen min.
Jente-84- Skrevet 15. oktober 2011 #80 Skrevet 15. oktober 2011 Hvordan går det jenter? Er det noen som tenker på å begynne å teste allerede i helgen? Jeg for min del har ikm på torsdag, men kommer nok til å teste på onsdag Jeg må si at jeg føler meg egentlig ikke gravid, men nå vet jeg jo ikke hvordan det føles heller da.. Tidligere i uken hadde jeg en del murringer i magen, og det kjentes ut som noe var annerledes enn vanlig, men nå kjenner jeg ikke noe egentlig. Prøver også å tone ned forventningene, slik at jeg ikke blir skuffa hvis det blir negativ test.
Minimikro Skrevet 15. oktober 2011 #81 Skrevet 15. oktober 2011 Joda, her går det nå bra... jeg følte egentlig jeg hadde flere symptomer i forrige pp, men nå er jeg støl i høyre side av magen og veeeldig sulten for tida... men det trenger ikke å bety så mye. Men jeg håper, håper, håper, håper... Har planer om å holde meg mest mulig opptatt frem til torsdag/fredag og teste på fredag hvis ikke TR har kommet enda. Men du har rett, det er vanskelig å vite hvordan det føles å være gravid, når man aldri har vært det før....Min mor har dog 5 barn og hun sier det har vært annerledes med alle 5!
Minimikro Skrevet 15. oktober 2011 #82 Skrevet 15. oktober 2011 Forresten, hvis det ikke går denne gangen, så har jeg tenkt å prøve med litt slimløsende hostemiddel...noen som har erfaringer med dette? Har lest mange plasser at det funker, og jeg tror egentlig ikke det kan fucke opp noe i forhold til syklusen...
Happy87 Skrevet 15. oktober 2011 #83 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har vært så svak å testet nå idag;/ Har ikm et sted mellom tirsdag og torsdag, men har fått torsdag som testedag av legen på fertilitetsklinikken.. Det kom en suuuupersvaaaaaaaak strek, men både jeg og samboeren ser den.. Har ingen forhåpninger, men kommer nok til å ta en test til imorgen for å se om det kommer en strek da også..
Bella75 Skrevet 15. oktober 2011 #84 Skrevet 15. oktober 2011 Testet idag, IKM er antagelig ikke før neste helg...(1 pp, så usikker på syklus, hadde jo blødninger nå i 2 dager som jeg er usikker på hva var for noe) . TEsten ble jo seff negativ, men den kan jo bli positiv om noen dager. Tester dere alltid sammen med "barnefar" eller tester dere alene?
Happy87 Skrevet 15. oktober 2011 #85 Skrevet 15. oktober 2011 jeg tok en test mens samboeren sov og så gikk jeg å la meg igjen. Hadde ikke tenkt å si noe siden det var så svak strek, men etterpå når vi sto opp så måtte jeg vise den til han for å høre om han også så den.. At det ikke bare var meg som ser syner.. Men det er ikke alle tester jeg tar som jeg forteller han om.. Jeg er nok litt testegal og gidder ikke plage han med det testetullet mitt..
lovelyme Skrevet 15. oktober 2011 #86 Skrevet 15. oktober 2011 Tok en test på fredag som var negativ men kontrollvinduet kom det ingenting.. Så krysser fingrene for at det var noe feil med testen.. Vet ikke om ikm var fredag 14 eller mandag 17. Skal ta en ny test imorgen siden tanta ikke har kommet enda.. Håper enda;) pleier å ha mannen i nærheten når jeg tar test men egentlig bare tilfeldig.. Krysser fingrene for oss alle sammen;)
Bella75 Skrevet 15. oktober 2011 #87 Skrevet 15. oktober 2011 lovelyme: Hadde nok IKKE stolt på den testen, siden kontrollen feilet. Jeg jobber på sykehuslaboratorium og vi kjører kontroller hele tiden også på gravi-testene. Om kontrollen feilet, så gjør vi analysen på nytt. Men hva om testen blir positiv og mannen ikke er til stede, blir ikke han snytt for denne opplevelsen da? Jeg spør fordi jeg selv har lyst til å teste og nå er ikke mannen her.
lovelyme Skrevet 15. oktober 2011 #88 Skrevet 15. oktober 2011 Ok, takk for det Minimjau håper og er veldig spent på morgendagen.. Du kan jo teste og evt sende det positive resultatet til mannen din som overraskelse på MMS?
Happy87 Skrevet 15. oktober 2011 #89 Skrevet 15. oktober 2011 Her i huset tror vi det ikke før vi får se det på en digital graviditetstest. De billigstrimmel-testene kan jeg ta alene eller når han er her, men hvis det kommer to tydelige streker på de så skal jeg ta en digital, legge den fra meg og gå ut av badet.. Så skal samboeren få "æren" av å se på resultatet før meg;) Har du testen minimjau?
Ringsaker84 Skrevet 15. oktober 2011 #90 Skrevet 15. oktober 2011 Heisann! Har selvfølgelig kjempe lyst til å teste allerede nå, men har for det første ingen test liggende og er ganske sikker på at det er for tidlig enda. Jeg har desverre litt ustabile sykluser. (Mistenker kanskje PCO, men har ikke vært til legen og sjekka det ut enda) Men når syklusen er stabil så har jeg vanligvis 30 dager i mellom. Forrige gang kom tr på ikm dagen, mens syklusen før var på bare 28. Uansettt går jeg ut fra 30dager. Noe som gir meg ikm på torsdag. Denne syklusen fikk jeg eggløsningsslim akkurat 14 dager etter forrige tr og vi hadde da sex ofte de påfølgende dagene. Etter 3-4 dager regnet jeg med at el var over og vi "roet ned". Men eggløsningsslimet fortsatte og jeg hadde det faktisk i over en uke tilsammen. Så leste jeg her et sted at det er den siste dagen med slim at eggløsningen kommer. Så hvis det stemmer i mitt tilfelle så hadde jeg faktisk ingen "aksjer" inne og har ganske minimal sjangs til å bli gravid denne måneden. Det vil jo også si at jeg antakelig ikke har ikm før uke 43. Men håper er jo fortsatt der og jeg kommer nok til å ta en test på torsdag eller fredag hvis det ikke dukker opp noen tr. Denne sykusen har jeg også har noe som minner om mensmurringer innimellom hele syklusen. Også før el. Noen andre som har opplevd dette på tidspunkt utenom tiden for tr? Blir litt bekymret for at det kan være noe galt med meg, så nå har jeg bestemt meg for å bestille en legetime hvis jeg ikke har blitt gravid denne syklusen heller. Vil jo gjerne vite det sikkert hvis det skulle være PCO som gjør det vanskelig for meg å bli gravid. Det var et lite hjertesukk fra meg. Men vil gjerne ønske alle masse lykke til i uken som kommer og håper at det har klaffa for mange denne gangen. :-)
lovelyme Skrevet 16. oktober 2011 #91 Skrevet 16. oktober 2011 Krysser fingrene for deg Hedmarksjinte84! Har selv tatt en ny test idag med samme rare resultatet som sist, svakt negativ og blankt i kontrollvinduet.. Må være noe rart med disse cb plus testene.. Ikm var enten fredag14 eller mandag 17 etter mine beregninger.. Så får bare smøre meg med tålmodighet å ta en ny test imorgen.. Ufff
carma78 Skrevet 16. oktober 2011 #92 Skrevet 16. oktober 2011 mandag: Lovelyme, Rosarose8, Drømmer :-) prøver, tirsdag: onsdag: Silja81, 8pp+ Carma78, 1pp Torsdag 20: Kaya25 + Jente-84- + Happy87 + Hedmarksjinte84 + minimikro Fredag: monica. 2pp:) Lørdag: Lille2012 søndag: Fjernet Happy87 fra søndagen. Ser hun har satt seg opp på torsdagen
Happy87 Skrevet 16. oktober 2011 #93 Skrevet 16. oktober 2011 Takk for det carma78:) Negativ test idag så nå gjør jeg meg klar for tr, og skal ikke røre en graviditetstest før torsdagen hvis ikke tanta har kommet.. Bedre å være forberedt på det verste, kan ikke si jeg har store håpet nå...
carma78 Skrevet 16. oktober 2011 #94 Skrevet 16. oktober 2011 Lykke til:) Du testet tidlig da!! Må ikke miste håpet nei:)
SmulaS Skrevet 17. oktober 2011 #95 Skrevet 17. oktober 2011 Hei alle sammen! Nå er det vår uke hurra... HÅPER at det går veien for hele gjengen. Selv om jeg ikke har IKM før på lørdag (føles som en evighet til), så klarte jeg ikke la være å ta en test (billigtest) i dag. Helt umiddelbart så den negativ ut, det startet å komme frem en test-strek og bare det. Så da gikk jeg å la meg igjen, men fikk ikke sove og stod opp igjen (etter ca 5 min) og da hadde det kommet en supersvak strek til. Den er lyserosa, men helt utrolig lys. Så lys at jeg ikke engang har tenkt å si det til samboeren min før jeg tar en ny i morgen. Men det gir meg jo et håp som ikke kan beskrives. Hjelp, håper jeg ikke blir skuffet nå altså. Hvordan er det med mandagstesterne??
Kaya25 Skrevet 17. oktober 2011 #96 Skrevet 17. oktober 2011 Hei jenter! Akkurat som Hedmarksjinte84 hadde jeg EL slim i over en uke. Hadde nok mest sex "for tidlig" med tror nok at det allikevel kan være en sjanse (en liten slenger på slutten;-) Hadde mye murringer i magen forrige uke, men nå føler jeg ingenting! Bortsett fra vonde pupper, men det har jeg alltid uansett.. Jeg trodde at jeg skal ha IKM på torsdag, men siden EL kanskje kom senere (på grunn av at slimet varte lenger) har jeg kanskje ikke IKM før søndag eller mandag... Men jeg er utolmodig!! Har lyst til å teste! Er det noen vits i å prøve????
Kaya25 Skrevet 17. oktober 2011 #97 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg tar forresten testene alene. For skulle den bli positiv kan jeg jo ta en "sammen" med kjæresten. Syns ikke han trenger å vite om hver eneste test...hehe!
carma78 Skrevet 17. oktober 2011 #98 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg testet i morrest, neg. digitaltest....blæh:( Har IKM onsdag så et bittelite håp enda;)
Trilletrill Skrevet 17. oktober 2011 #99 Skrevet 17. oktober 2011 hehe, nå begynner testinga! Tror jeg har ikm på torsdag/fredag men var dum nok til å teste igår (søndag). Negativ selvfølgelig. Men jeg føler meg gravid og er positiv. Spesielt etter en betydelig oppgang i tempen etter en liten nedgang igår. 0 tegn til mens som jeg vanligvis har også. Men min forrige mens var jo igrunn en tidlig sa så ikke lett å vite. Dog skal jeg IKKE teste før lørdag/søndag om jeg ikke har fått mensen. Brukte siste test igår og det er dyrt å holde på sånt så da får jeg pent smøre meg med tålmodighet. Har ingen symptomer på noe graviditet annet enn vonde pupper...som igjen også kan være pms. Ikke lett dette:)
Minimikro Skrevet 17. oktober 2011 #100 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg tror jeg kommer til å blåse av en billigtest i morgen tidlig.... Jeg bare MÅ, vet ikke hvorfor... Det er ikke det at jeg har spesielt tro på at jeg er gravid heller... Hehe... noen som kan forklare denne trangen til å teste seg til enhver tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå