Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, torsdag blir det skikkleig action!! hehe!

Jeg føler meg litt annerledes denne gangen enn jeg pleier før TR..

Har hatt murringer nede på høyre side av magen helt siden EL egentlig, noe jeg ikke har hatt før

Jeg mener jeg også har litt mer utflod enn jeg pleier. Noen som vet noe om dette? Er det ikke vanlig at man blir tørrere etter EL og frem til TR? Føles nesten som jeg bare fortsetter og fortsetter å ha EL slim...merkelig!

Hva tror dere?? Kan dette værte positivt? :-) .-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke om det er noen sammenheng med mer utflod og graviditet dessverre. Kanskje noen andre vet..

Men jeg lurer på: gjør dere noe spesielt for å bli gravid? Jeg har kjøpt meg slimløsende hostesaft jeg nå!! Nesten så jeg skjemmes, er bare i 2. pp enda... Men har lest så mange plasser at det funker.. Og bruker dere glidemiddel under samleie? Har lest en plass at man ikke bør gjøre dette.

Skrevet

Jeg har også sett at mange mener hostesaft hjelper....kanskje det gjør det. Jeg har ikke prøvd (enda)

Når det gjelder glidemiddel anbefaler mange ProSeed (kjøpes på nett) Er visst litt dumt med vanlig glidemiddel, da den kan gjøre det vanskeligere for spermen å komme fram. Men jeg har blitt fortalt at det ikke er noe store problemer med vanlig glidemiddel dersom man ikke bruker altfor mye av det. Så jeg bruker vanlig foreløpig.

Skrevet

Leste om den ProSeed, ser mange mener den er uforskammelig dyr. Tror jeg holder meg unna denne foreløpig. Leste også en plass om at kaldpresset rapsolje skal være toppers som glidemiddel.. Dog i små mengder. Tror jeg drøyer bruken av dette også, men det er klart at hvis det ikke kommer noen spire i løpet av året, så må vel alt prøves :P

Skrevet

mandag: Lovelyme, Rosarose8, Drømmer :-) prøver,

tirsdag:

onsdag: Silja81, 8pp

Torsdag 20: Kaya25 + Jente-84- + Happy87 + Hedmarksjinte84 + minimikro

Fredag: monica. 2pp:)

Lørdag: Lille2012

søndag:

Fjernet Happy87 fra søndagen. Ser hun har satt seg opp på torsdagen :)

Skrevet

er ny i gamet, 1 pp nå. skal en ikke teste før IKM-datoen. For min del er det på lørdag 22. Er det helt fåfengt å teste nå til helgen?

Skrevet

Ja det er nok for tidlig.. Ventetiden kan føles lang

Skrevet

Minimjau, vi har samme ikm dag ;-) lyst til å teste i helgen jeg også, men det er nok for tidlig. Har bestillt tester fra nettet så jeg er klar når det nærmer seg ;-)

Er min første pp også. Lykke til

Skrevet

Minimjau, vi har samme ikm dag ;-) lyst til å teste i helgen jeg også, men det er nok for tidlig. Har bestillt tester fra nettet så jeg er klar når det nærmer seg ;-)

Er min første pp også. Lykke til

Skrevet

Jeg har IKM den 17.oktober, etter første runde med Pergotime.. Sier til meg selv at jeg helt sikkert ikke ble gravid på første runde, men håpet ligger jo der og ulmer.. :)

Lykke til alle sammen, håper vi er maaange som tester positivt i neste uke! :)

Skrevet

Hei!

Minimikro: Olje som glidemiddel? Jeg spurte på kondomeriet og der sa de at det ikke finnes "spermiedrepende" glidemiddel. Jeg kjøper kun vannbaserte da jeg tenker på svømming i olje som ugunstig. Men det er bare en konklusjon jeg dratt selv ;)

Ja, en dag nærmre ikm. Tiden går sakte også denne pp ;)

Ha en fin dag allesammen!

Skrevet

Det jeg syns er så irriterende, det er at jeg egentlig ikke vet helt når EL var denne gangen. Hadde slim og vondt i magen nesten en uke.

Og da er det også vanskelig å vite IKM nøyaktig også:-( Dritt!

(er det forresten vanlig at syklusen plutselig blir nesten en uke lenger enn den pleier? 35 dager)

Det er så kjipt å gå og vente, særlig hvis jeg er kommet kortere enn det jeg tror. Blææææ!

Skrevet

Hei. I nesten samme situasjon jeg også.. Klarte ikke finne ut når jeg har hatt el.. :/ og er heller ikke sikker på hvor lang syklus jeg har.. Forrige syklus var på 26 dager.. SÅ tipPer at den må være mellom 26-28 dager.. Skal ta første testen imorgen.. Krysser fingrene;)

Skrevet

Lille2012; Lykke til! :-) Det stikker og river nederst i magen og jeg er glovarm. Sikkert bare innbilning. :-D

Skrevet

Nå har jeg fått el-tester og graviditetstester bestilt på nettet :-)

Burde jeg ta en el-test nå?? Hvis el er forsinket, vil den kanskje slå ut, siden jeg fremdeles har el-slim..

Skrevet

Tok nettopp en EL-test. Teststreken var tydelig, og nesten like sterk som kontrollstreken, men ikke helt.

Hva betyr dette? Er EL på vei eller er den overstått? Trodde som sagt jeg hadde EL i forrige uke..

Skjønner ingenting! Hjelp!

Skrevet

Vet ikke men har hørt at folk har fått utslag på el tester når de har vært gravide..

Skrevet

Sååå jenter. Noen som begynner å føle seg gravide? Jeg har konstant murring i magen... men begynner å lure på om jeg bare er konstant sulten... Huff, håper virkelig det sitter denne gangen! Har så lyst på sommerbaby! I dag har jeg sittet i en hel time og sett på babyklær istedefor og skrevet på semesteroppgaven min... Ikke bra. Blir helt oppslukt i dette.

Skrevet

I tillegg nå: blødning. og mye mer stikking og murring nedi der. :-/

Skrevet

Jeg har vært så svimmel i to dager at jeg har vært hjemme fra jobb, og jeg er virkelig aldri borte fra jobb.Svimmel, kvalm og hodepine, men det er virkelig altfor tidlig å kjenne symptomer. Blir helt skremt av meg selv her. Trodde ikke jeg skulle bli sååå opphengt i prøvingen, men plutselig tenker jeg ikke på noe annet. Får prøve å skjerpe meg. Var hvertfall tilbake på jobb nå da :) Og føler meg mye bedre. Eneste "symptomet" jeg fortsatt føler er en voldsom aktivitet i magen, men det kan være fordi jeg kjenner magen min mer enn vanlig. Pleier liksom ikke tenke s mye på den. I tillegg så har området rundt brystvortene mine forstørret seg, men om det har skjedd gradvis over tid eller har kommet brått, det er jeg usikker på. Har ikke studert de så nøye før.

Blir hvertfall kjent med meg selv nå...

Dette var"symptomlista" mi, håper ingen av oss innbiller seg ting. Vil ha mange positive neste uke

Skrevet

Jeg har også en del murring i magen, men aner ikke om det er symptomer eller om det bare er psykisk :) Det er vel det som er så vanskelig å vite, siden man ønsker så gjerne å være gravid. Jeg kjenner igjen det med å bruke tid på å se på barneklær og utstyr, man kan virkelig sitte å drømme seg bort da :)

Jeg hører det er flere som har skrevet om festeblødninger på andre forum her, men det har ikke jeg hatt. Har noen av dere hatt det? Og når får man isåfall denne blødningen?

Skrevet

Deppa nå.. Er usikker på hvor lang syklus jeg har.. Trodde det kunne være 26 dager så tok en test idag, den ble negativ men ingen vistes i kontrollvinduet.. Men kan vel kansje likevel tenke at det var riktig? :(

Skrevet

Et ikke sikker på hvor lang syklus jeg har, den siste var 26 dager.. Så trodde ikm enten var idag eller til mandag..

Skrevet

Okei. Jeg kan egentlig ikke svare på spørsmålet ditt, men ønsker deg lykke til =) Håper du har en liten spire :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...