Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag 20: Kaya25 + Jente-84-

Kopier og legg dere til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mandag:

tirsdag:

onsdag:

Fredag: monica. 2pp:)

Lørdag:

søndag:

Skrevet

mandag: Lovelyme

tirsdag:

onsdag:

Lørdag:

søndag:

Skrevet

mandag: Lovelyme, Rosarose8

tirsdag:

onsdag:

Lørdag:

søndag:

lovelyme

Skrevet

tirsdag:

onsdag:

Torsdag 20: Kaya25 + Jente-84- + Happy87

Lørdag:

søndag:

Skrevet

tirsdag:

onsdag:

Torsdag 20: Kaya25 + Jente-84- + Happy87 + Hedmarksjinte84

Lørdag:

søndag:

Happy87

Skrevet

Jøss, vi er mange som skal teste på torsdag! Dette blir spennende!

Forresten noen av dere som har erfaring med EL slimet? Jeg har hatt det i ganske mange dager (5), og er usikker på om jeg dermed har hatt EL senere enn jeg trodde.. Er det ikke sånn at EL kommer på den siste dagen med slim? Eller kan man fortsette å ha slimet etter EL?

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg lurer på om jeg blingsa med el:p trodde jeg hadde positiv test forrige fredag, men har fortsatt å tatt tester, og i går fikk jeg helt klart positiv el test. Tok en igjen i dag, og da var den enda sterkere, så jeg har visst el noen dager senere enn jeg trodde! Må vel derfor hoppe til gruppen for ikm uke 43 igjen:p da har jeg vel el i morgen og skal bare kjøre på:)

Håper vi sees inne på 1tri snart!

klem fra meg og masse lykke til alle sammen=)

Skrevet

Hei alle ;-)

Vi har lenge snakket om at vi har lyst på barn, sluttet på pilla for over et år siden, men har ventet av litt andre grunner- men nå er prøvetiden i gang og jeg føler meg så glad.

Men siden dette er pp1så har jeg ingen forventninger, har ofte litt rar syklus, men ganske sikker på at ikm er 22.okt og da hører jeg til sammen dere. Håper jeg kan henge meg på.

Følte eggløsning både 5,7 og 9 okt, men 9 er mer realistisk. Mest det at jeg ikke er vant til min egen kropp på denne måten. ;-) derfor har jeg også vært superkvalm og svimmel i to dager og magen rister om om noen har en sinnsyk fest der nede. Men det er garantert psykisk, typisk meg. Føler meg rett og slett fyllesyk og ikke drukket noe på flere uker.

Gleder meg til jeg slutter å lete etter symptomer og kjenner kroppen litt bedre. Uansett veldig klar for verdens beste reise!

Skrevet

Hei alle ;-)

Vi har lenge snakket om at vi har lyst på barn, sluttet på pilla for over et år siden, men har ventet av litt andre grunner- men nå er prøvetiden i gang og jeg føler meg så glad.

Men siden dette er pp1så har jeg ingen forventninger, har ofte litt rar syklus, men ganske sikker på at ikm er 22.okt og da hører jeg til sammen dere. Håper jeg kan henge meg på.

Følte eggløsning både 5,7 og 9 okt, men 9 er mer realistisk. Mest det at jeg ikke er vant til min egen kropp på denne måten. ;-) derfor har jeg også vært superkvalm og svimmel i to dager og magen rister om om noen har en sinnsyk fest der nede. Men det er garantert psykisk, typisk meg. Føler meg rett og slett fyllesyk og ikke drukket noe på flere uker.

Gleder meg til jeg slutter å lete etter symptomer og kjenner kroppen litt bedre. Uansett veldig klar for verdens beste reise!

Skrevet

Så hyggelig at flere slenger seg på denne tråden:-)

Det er litt vanskelig når man får symptomer på EL i flere dager.. Da blir det jo umulig å vite akkurat hvilken dag den faktisk kommer!

Kanskje EL test er den eneste løsningen...? Jeg skal i hvert fall prøve det neste pp (hvis jeg ikke mot all formodning skulle være gravid nå da)

Kjenner at jeg ha litt vanskelig for å tro at jeg kan være gravid denne gangen. Føler meg jo egentlig som jeg pleier. Ømme pupper får jeg alltid før tr uansett.

Hvorfor må det å lage baby være så vanskelig??????

Skrevet

Det er kjempevanskelig... Men vi hadde faktisk ganske mange forsøk nå, så rimelig sikker på at vi traff bra uansett ;-) men hvis dette tar sin tid så kommer jeg nok til å teste el etterhvert.

Skrevet

Hjelpe meg... Her har jeg gått ett helt år og ventet på el, men nå som jeg endelig har fått el så føles disse to ukene i dpo-land som en evighet.. Jeg har jo tatt el-sprøyte noe som betyr at jeg har hcg i kroppen og jeg får jo da falske symptomer:/ MEN; jeg tok en g-test igår som viste kun en svak skyggestrek og det betyr jo da at hcg er på vei ut av kroppen.. Og fortsatt kjenner jeg masse stikninger nedi der og puppene er nå blitt ømme over de hele og ikke bare brystvortene..

Jeg vet det er aaaaaaaaaaaaltfor tidlig å begynne å kjenne etter symptomer, men jeg har jo aldri vært i dpo-land så dette er så utrolig nytt å spennende for meg;) Satte el-sprøyta 4.okt og hadde el ett sted mellom da og 7.okt.. Helt ærlig så kommer jeg nok til å svi av en test til lørdagen.. Noen fler??

Og forresten; Jeg har høstferie denne uka så tida går ekstremt tregt..

Skrevet

Ja blir nok en test i helga... Er så utålmodig og tida går sakte. Overtolker alle kroppens signaler..det ene øyeblikket føler jeg meg gravid og det neste føles det ut som mensmurringet.. Uff.. Tikktakk

Skrevet

Hei alle sammen! :) så morsomt å se at vi begynner å bli mange på denne gruppen nå. Blir spennende å følge med hverandre og ikke minst støtte hverandre. Er helt enig i at tiden mellom EL og IKM er helt uendelig lang.. Jeg er helt sikker på at jeg ikke klarer å vente til neste torsdag med å teste, men jeg må prøve å vente så lenge som mulig.

Skrevet

Hei :)

Tror jeg hører hjemme her. Hadde EL rundt 7/8 oktober og venter IKM rundt 20/21 oktober. Her sto vi på som bare det, og fikk lagt inn aksjer 7, 9, 10 og 11 oktober.. Så håper virkelig det går denne gangen! Er i pp2.. Spennende tid dette! Har ingen barn fra før av.

Lykke til alle sammen!! :) Blir artig å følge med her!

Skrevet

tirsdag:

onsdag:

Lørdag: Lille2012

søndag:

Happy87

Skriver meg inn her, men kommer garantert til å teste før lørdagen tror jeg. Men hvertfall dette som er min IKM-dag. SPENT!

Skrevet

Tiden går så innmari treigt!!!

Har litt ustabile sykluser 28-32 dager, hvis det er 28 denne mnd så det IKM på lørdag 15...det fleste syklusene er lengre så regner med at det er neste uke, men begynner å bli fristende å teste. Har ikke testet EL, satset på annenhver dag prinsippet...

Hvis IKM er på lørdag er det vel ikke helt utenkelig med positiv test førstkommende torsdag???...Har ingen vanlige symptomer på pms...

Skrevet

Ja, da er det 8 dager igjen før jeg skal teste ;)

tirsdag:

onsdag: Silja81, 8pp

søndag:

Happy87

Skrevet

Håper virkelig det klaffer for deg Happy87. Blir spennende følge deg neste uke :)

Skrevet

Skriver meg på her jeg også! Ser det blir action på torsdagen :)

tirsdag:

onsdag: Silja81, 8pp

Torsdag 20: Kaya25 + Jente-84- + Happy87 + Hedmarksjinte84 + minimikro

søndag:

Happy87

Skrevet

Hei. Hvis Ikm er ca 17oktober, er det for tidlig å teste imorgen? Hva tror dere?

Skrevet

Vel da venta jeg med å ta den idag.. Litt lyst til å prøve imorgen da, men er redd det kan vær litt tidlig. Ikm er mandag 17.. Hva tror der?

Skrevet

Tror 4 dager før kan være bittelitt tidlig. Dvs om du får negtiv så betyr ikke det nødvendivis at du ikke er gravid.

Om jeg ikke får mensen blir det test mandag om 2 uker. Hadde el 7 oktober og har idag 5 dpo en god del murringer i korsryggen. Spottingene er uteblitt som jeg vanligvis har, det er jeg glad over. Kanskje jeg har blitt gravid igjen rett etter sa, kanskje ikke.

Tar Crinone, noen som har tatt det før?

Skrevet

Ok det var det jeg tenkte, men.. Så er det den lange ventetiden vettu;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...