Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ikke finne en skravletråd for oss som har IKM denne uka, så da laget jeg en *smiler*

EL er overstått og IKM er ventet 14/15 oktober :)

Er vi flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men jeg er et lite rotetroll *gliser*

Sjøl hører jeg jo til uka før *ler*

Men dere som har IKM denne uka må jo gjerne skravle ivei *smiler*

Skrevet

Jeg har!!:)

Har savnet denne uken....får håpe det er et godt tegn at vi ikke er så mange...

Inne i pp 3, tror EL er overstått, men siden jeg ikke sjekker på noe vis er jeg jo ikke helt sikker! IKM 17-21 okt, litt forskjellige sykluser de siste mnd...Kjenner selvfølgelig alle mulige symptomer!

Skrevet

Min IKM er mandag 17.oktober.

sluttet på p-pilla i midten/slutten av juni etter å ha brukt de i nesten 2 år. Siden jeg slutta har faktisk mensen vært ganske regelmessig. 26 dagers syklus :) Vi er inne i vår 5.pp denne mnd.

Gleder meg hver eneste mnd. Håper det klaffer snart ;)

Skrevet

Jeg er med :)

Har eggløsning NÅ. Men får ikke lagt inn aksjer før om 18 timer :(. Hva tror dere, er løpet kjørt? Er inne i 8 pp nå.

Snakkes :)

Skrevet

hei. Jeg tror ikm er 17oktober, men vet ikke når/om jeg har hatt el. Hadde igår smerter/stikking på venstre side.. Føles også som om puppene kan være litt vonde.. Hva tror dere? Når kan man begynne å teste??

Skrevet

Her var det jo en tråd på IKM uke 42:-)

Jeg har IKM torsdag 20 oktober(tror jeg). Tror faktisk jeg hadde EL igår...hadde som du stikkinger i den ene siden av magen og så var det litt blodspor i utfloden på kvelden. Ikke så veldig ømme pupper enda, det pleier å komme etter EL for min del..

Hvis det var riktig tror jeg vi har "satt inn støtet" på riktig tidspunkt, hehe Nå er jeg bare utrolig spent på å se om det har klaffet :-)

Syns dere det er noen vits i å teste noen dager før IKM, eller er det bortkastede tester...? Mange sier jo at de uansett må ta flere tester, fordi de første kan være falske negative..

Skrevet

Vil tro at jeg har hatt egløsning rundt den 1oktober.. Men vet jo ikke.. Lurte litt på om de smertene kunne sammenlignes med festesmerter..? Er også redd for å teste for tidlig men er så spent;)

Skrevet

Hei alle sammen!

Har eggløsning nå og venter ikm 20. oktober. Håper virkelig at det klaffer denne måneden.

Skrevet

Heisann :) Jeg tror jeg hører til i denne gruppa. Er rimelig fersk i dette gamet, så det kan være greit å ha noen å skravle med. Jeg hadde EL denne uka, litt usikker på eksakt dato, men hadde noe vondt på venstre siden av magen både den 5. og 6.oktober, så jeg regner med det var da. Hvis det stemmer, har jeg IKM den 20.oktober, så dette blir veldig spennende.

Dette er vår første pp, så vi er veldig spente på om det har klaffet allerede den første gangen. Det skal vel godt gjøres :)

Skrevet

Hei på dere jenter..

Jeg har vært på dette forumet i over ett år, men aldri fått mulighet til å være med i en ikm-tråd før nå..

Sluttet på pilla juli 2010 og fikk el i oktober, men tr 14 dager etter det.. Siden da har jeg gått i ingenmannsland uten verken el eller tr.. Fikk pergo av gyn uten hell og ble henvist til fertilitetsklinikk.. Var på time der 29.sept og fikk da se (utrolig nok) et voksende egg.. Jeg satt eggløsningssprøyte den 4.okt og har ikm ca 18.okt...

Gleder meg veldig til å endelig ha en ikm å se frem til og føle at jeg nå endelig prøver på ordentlig:)

Skrevet

Etter 3 kjemiske på rad fikk jeg nå plutselig pos el test 3 dager etter tr (veldig rart) Koste ikveld men dambo er suk så blir m denne gangen..da har jeg vel ikm i uke 42!? Skulle hatt el nå på onsdag og ikm 43 men men. Har en datter på 2 fea før og er inne i 4 pp.

Noen som sjekker tappen - jeg er litt ivrig men skal gjøre det litt mindre denne pp.

God natt jenter :) Lykke til til oss og to aaaalt for lange uker :)

Skrevet

Heihei!=)

Jeg trodde først jeg hørte til i uke 43, men der tok jeg feil;) Jeg har el nå i helgen, og har derfor IKM søndag 23.oktober!

Jeg og min kjære startet prøvingen i november i fjor, og ble gravid i juni i år. Jeg mistet desverre i SA i juli, 5+0. Dette er altså 3pp etter sa'en. Jeg har skikkelig god følelse på at det klaffer nå!! Håper det=)

Gjør dere noe spesielt denne pp da damer, for at spiren skal sitte?

Stor klem

Skrevet

Er det noe man kan gjøre - da vil jeg gjerne vite. Lå litt m stumpen hlyt etter sex og gikk ikke på do etterpå. Men who knows. Får bare hatt sex en gng denne perioden...

Skrevet

Så bra at du har en god følelse nå Våryr :) Jeg gjør foreløpig ikke noe spesielt for at spiren skal sitte. Det er som sagt vår første pp, så jeg prøver å ta det veldig med ro. Men dersom vi må ha flere prøveperioder, er jeg også interessert i tips til hva som kan hjelpe.

Jeg synes de to ukene frem til IKM er helt uendelig lange, noen flere som har samme følelsen?

Jeg har også et spørsmål til ang testing. Hvis man går over IKM, er testingen lik sikker om man tester utpå dagen istedet for å gjøre det om morgenen? Jeg vet at man bør bruke morgenurin, men jeg tror det kommer til å bli en veeeeeldig spesiell dag på jobb dersom jeg tester rett før jeg drar dit. Uansett utfall egentlig, for jeg kjenner at jeg kommer til å bli litt skuffa hvis jeg ikke er gravid. (Selv om jeg vet at jeg ikke skal være det)

Skrevet

Tror det lønner seg å bruke morgenurin, men går ut i fra at det funker senere på dagen hvis man er noen dager over IKM?

Er fortsatt usikker på når IKM er denne perioden så blir vel litt testing den uken...Tror det kan bli dyrt!

De siste dagene har jeg hatt noen litt, for meg, unormale magesmerter og vondt i korsryggen (også unormalt)...så det er jo lov til å håpe!!:) Passer egentlig litt dårlig å bli gravid akkurat nå, ny jobb og på leting etter leilighet, men fant ut at vi ikke ville vente lengre...hadde jo vært typisk om det klaffet da!

Skrevet

Jeg har også litt vondt i nedre del av magen idag! Det er litt hold/stikking på den ene siden, særlig når jeg strekker på magen... Tror jeg hadde EL på torsdag.

Lurer på om dette kan være et tegn på graviditet...?? Eller er det altfor tidlig å merke noe 3/4 dager etter mulig befruktning...

Regner med at jeg har IKM torsdag 20. Syns det et skikkelig vanskelig å vente disse dagene! Kan ikk tiden gå litt fortere.....

Skrevet

Kjenner igjen dette med stikking i nedre del av magen, men jeg vet ikke om det er noe tegn på graviditet.. Det er vel veldig tidlig å merke noe enda vil jeg tro, så jeg vet ikke hvorfor det er slik. Gleder meg faktisk veldig til å komme igang med en ny arbeidsuke nå, for da går i allefall tiden fort. Merker allerede at jeg begynner å bli utålmodig ;)

Var på besøk hos en venninne med en 7 uker gammel baby idag, og kjente virkelig at jeg gleder meg til å få en baby selv :)

Skrevet

Ja si det...Jeg spontanaborterte (identisk med en mens) for snart 3 uker siden. Testet positiv el test allerede fredag 7 oktober og humpet i vei;) Jeg kan vel annta at mensen kommer om en 2 ukers tid? Da er IKM fredagen i uke 42. Krysser fingre for at det har klaffet!

Skrevet

Nå har jeg nettopp bestilt EL tester og graviditetstester på nett - sånne strimmeltester.. Jeg klarer nesten ikke vente til jeg kan begynne å teste neste uke! Gleder og gruer meg samtidig.

Tror som sagt IKM er den 20... Men jeg har jo lyst til å teste litt før.... Tenker noen av dere å teste før IKM?

Kanskje vi kunne laget en oversikt over hvem som har IKM/skal teste når :-)

Torsdag 20: Kaya25

Kopier og legg dere til!

Skrevet

Jeg skal prøve så godt jeg kan å vente til 20.oktober, men jeg er sikker på at det kommer til å bli vanskelig å vente når det nermer seg :) Men i utg.punktet skal jeg i allefall teste den 20.

Torsdag 20: Kaya25

Jente-84-

Kopier og legg dere til!

Skrevet

Jeg har IKM rundt fredag 21. oktober, og er inne i vår andre pp. har gått veldig lenge uten p-piller, men begynte prøvingen for fullt sist mnd! gleder oss veldig:)

Dagene går såå sent! Og jeg har 10 g.tester i hus... kommer sikkert til og teste alt for tidlig, men skal prøve og ha selvkontroll og ikke teste før på IKM dagen ;)

Skrevet

Hei dere!

Jeg må bare spørre, er helt ny i detta gamet med prøving og sånn, så jeg må bare få klarhet i hva IKM står for?! Er det første anntatt dag med positiv graviditets test etter EL? Finner liksom ikke noe logigkk i seve bokstavene:P hehe

Håper på svar, så kan jeg vel snart henge meg på en uke her inne jeg også...

Skrevet

IKM står for IkkeKommendeMens :-) Det er den dagen du forventer at mensen skal komme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...