Lille*Frue* Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Så er VELDIG spent på denne dagen For nå er det på tide å få vite KS datoen også.. Er 19 dager igjen til termin, så NÅ er det ikke lenge igjen til lille gutten kommer til oss Gleder meg sånn til vi får en nøyaktig dato En dato vi VET han kommer
Lille*Frue* Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2011 Var ingen tvil om at vi kunne få planlagt keisersnitt.. Vært snakk om det hele tiden.. Idag fikk vi endelig dato 13. oktober (NESTE UKE), da blir jeg 2-barnsmor.. Gleder meg en smule til det kan man si ) hehe..
arth Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Grattis med dato! Jeg skal ha ks 21. og dagene er sååå lange!!
Lille*Frue* Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2011 Takk for det Ja, har virka sååå lenge, frem til nå.. Da det bare er en uke igjen.. Så nå skal vi kose oss masse med kommende storesøster før hun må dele på oppmerksomheten ;P hehe.. Helt greit at det er en uke igjen
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Gratulerer:) Håper jeg og har født da:) Kjekt å vite hvilken dag barnet kommer på da:) Masse lykke til:)
Lille*Frue* Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2011 Takker Ja, masse lykke til videre, så får man bare håpe ) Ja, helt greit å vite det.. Da ble det plutselig ikke så lenge til.. Hehe Også fikk vi datoen vi ville da så.. Kan tro det blir en stolt oldemor på bursdagen sin den 13..
Lille*Frue* Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2011 Takker Ja, masse lykke til videre, så får man bare håpe ) Ja, helt greit å vite det.. Da ble det plutselig ikke så lenge til.. Hehe Også fikk vi datoen vi ville da så.. Kan tro det blir en stolt oldemor på bursdagen sin den 13..
Lille*Frue* Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2011 Takker Ja, masse lykke til videre, så får man bare håpe ) Ja, helt greit å vite det.. Da ble det plutselig ikke så lenge til.. Hehe Også fikk vi datoen vi ville da så.. Kan tro det blir en stolt oldemor på bursdagen sin den 13..
Lille*Frue* Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2011 Takker Ja, masse lykke til videre, så får man bare håpe ) Ja, helt greit å vite det.. Da ble det plutselig ikke så lenge til.. Hehe Også fikk vi datoen vi ville da så.. Kan tro det blir en stolt oldemor på bursdagen sin den 13..
Lille*Frue* Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2011 beklager samme innlegg flere ganger.. Men det hang seg virkelig opp her gitt.. :/
Mamma`n til A Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Hei på deg! Jeg har også 19 dager igjen til termin, og skal ha planlagt KS den 18. Okt. Jeg hadde også håpet å få uken før, men neiiii :-/ Litt rart siden førstemann kom 3 uker før termin.. Jeg tror og håper at ting starter av seg selv før den tid. I går kveld og i natt har jeg hatt mye maserier, og konstant murring i dag. Lykke til til oss :-)
Lille*Frue* Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2011 De hadde egentlig ikke noe ledig før 17. okt.. Men vi var heldig og fikk 13. okt i stedet.. Ikke feil det nei ;p hehe.. Ja, da får man bare krysse fingra og håpe Masse lykke til, til deg.. Oss rett og slett ja hehe.. Siste innspurt nå, virkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå