Gå til innhold

Ultralyd :D Og får vite dato for KS..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er VELDIG spent på denne dagen :D For nå er det på tide å få vite KS datoen også..

Er 19 dager igjen til termin, så NÅ er det ikke lenge igjen til lille gutten kommer til oss :D

Gleder meg sånn til vi får en nøyaktig dato :) En dato vi VET han kommer :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ingen tvil om at vi kunne få planlagt keisersnitt.. Vært snakk om det hele tiden..

Idag fikk vi endelig dato :D 13. oktober (NESTE UKE), da blir jeg 2-barnsmor.. Gleder meg en smule til det kan man si ;)) hehe..

Skrevet

Grattis med dato!:) Jeg skal ha ks 21. og dagene er sååå lange!!

Skrevet

Takk for det :D Ja, har virka sååå lenge, frem til nå.. Da det bare er en uke igjen.. Så nå skal vi kose oss masse med kommende storesøster før hun må dele på oppmerksomheten ;P hehe.. Helt greit at det er en uke igjen :)

Skrevet

Gratulerer:) Håper jeg og har født da:)

Kjekt å vite hvilken dag barnet kommer på da:)

Masse lykke til:)

Skrevet

Takker :)

Ja, masse lykke til videre, så får man bare håpe :))

Ja, helt greit å vite det.. Da ble det plutselig ikke så lenge til.. Hehe :) Også fikk vi datoen vi ville da så.. Kan tro det blir en stolt oldemor på bursdagen sin den 13.. ;)

Skrevet

Ja, helt greit å vite det.. Da ble det plutselig ikke så lenge til.. Hehe :) Også fikk vi datoen vi ville da så.. Kan tro det blir en stolt oldemor på bursdagen sin den 13.. ;)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

beklager samme innlegg flere ganger.. Men det hang seg virkelig opp her gitt.. :/

Skrevet

Hei på deg!

Jeg har også 19 dager igjen til termin, og skal ha planlagt KS den 18. Okt.

Jeg hadde også håpet å få uken før, men neiiii :-/ Litt rart siden førstemann kom 3 uker før termin..

Jeg tror og håper at ting starter av seg selv før den tid. I går kveld og i natt har jeg hatt mye maserier, og konstant murring i dag.

Lykke til til oss :-)

Skrevet

De hadde egentlig ikke noe ledig før 17. okt.. Men vi var heldig og fikk 13. okt i stedet.. Ikke feil det nei ;p hehe..

Ja, da får man bare krysse fingra og håpe :) Masse lykke til, til deg.. Oss rett og slett ja :) hehe.. Siste innspurt nå, virkelig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...