Gå til innhold

Spør her og jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere på barna deres ute nå ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fleece dress over vanlige klær og vind jakke, tynn lue og passer på at ikke halsen er åpen.

Det er den stive luften som er skummel nå. Trenger ikke være super kaldt på gradestokken, men du føler likevel at lufta er skarp.

Pass på i barnehagen. Vi sliter litt med at våres kan være godt/riktig kledd en dag, mens dagen etter har noen andre stått for påkledningen og da er det åpen hals, tynn bomull under vindjakken osv. Garanti for forkjølelse!!

Skrevet

Her er stor variasjon på dagene, men ALLTID vind!

Storsett blir det fleecedress over body+strømpebuske (varierer selvfølgelig) så dress, eller regntøy.

Lue (vindtett), votter, hals eller tynt skjerf)

Snart blir det vel ulldressen under høst/vår dressen for her kryper gradene nedover sakte meen sikkert :/

Skrevet

Her i Oslo er det 12 gr, sol og og vind. Har på ulltrøye og fleecebukse +vindtett høstdress. Også lue da, selvfølgelig. Gutten min er varm av seg. Har evt. en tynn fleecejakke over ulltrøya.

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe en hettelue , type balaklava, som finnes både i tynn (Pierre Robert) og tykk (Reima) ulla (siert mange andre merker også). Det har vi sverget til i alle år i barnehagen, da behøver jeg ikke være redd for at de er åpne i halsen :-)

Skrevet

Ulltrøye+uttstilongs+tynne ullsokker og vindtett parkdress. Evt tynn fleecedress under parkdressen dersom temperatur/vind krever det. Ullhals, tynn lue (som er vindtett over ørene) og evt tynne ullvotter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...