Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Ca halvannen time, kanskje. Men hvorfor går du ikke bare inn på gule sider kart og legger inn kjøreruten, så får du tidsangivelse?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 veeeeel.. spørs på hastigheten det da.. 80, så 1 time og 20 min.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 jepp, ca 1.5 time. Kanskje litt mer, kommer an på hvor. Er det på motorveiene i oslo uten kø, så går det kanskje fortere enn på svingete veier i nord. For å regne kjapt, pleier jeg å regne ut at 1 mil tar ca. 10 minutt +/-
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg bruker å tenke 100 km i timen, så legger du til litt siden du neppe kjører i 100 km i timen med mindre det kun er motorvei.. Ca. 1,5 time blir det om du følger en fartsgrense på 80 km/t
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Kanskje to timer da. Det er en del 50, 60 og 70-soner på strekningen, og jeg holder alltid fartsgrensen. Takk for svar! HI.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Er en del 50, 60 og 70 soner der hvor jeg kjører også, og jeg holder fartsgrensen men det er ikke så mye tap av tid faktisk (derfor skjønner jeg ikke hvorfor folk gasser sånn på når de har dårlig tid). Jeg kjører fortsatt den strekningen på ca. 1.5 t. Men så kommer det jo an på om det er kø eller trege bilister foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå