dutta*2 Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Noen som vil treffes på kveldstid i løpet av uke 42/43 på Steinkjer?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg bor i hvert fall nær Steinkjer, så det hadde vært hyggelig å få kontakt med andre i samme situasjon :-) Skal på ferie uke 42, men om det ikke klaffer denne gangen vil jeg gjerne være med senere. Er du langt på vei?
dutta*2 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2011 La ut samme innlegget på alle trinestrene, men det er lite interesse foreløpig. Jeg er 18+5 så snart halvveis Kan sette en dato i uke 43 da så er vi i allefall to, så kan vi jo spre det til terminklubbene å se om interessen blir større? Hvor langt er du kommet forresten?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er bare 7+2 enda, så veldig usikkert hvordan det går... Men satser på at spiren holder seg på plass til i mai :-) Vi får holde kontakten litt her til vi finner ut hvordan det blir.
dutta*2 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2011 Har satt opp treff den 19.oktober, men håper det kommer noen så vi kan fortsette utover høsten/vinteren Morsomst om den holder seg der den skal til ca rett tid i alle fall
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Vi er på ferie 16.-23. okt, så får ikke til å være med denne gangen. Håper det kommer masse graverte damer og at dere får det kjempekos :-)) Så kan det hende jeg slenger meg med neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå