Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #26 Skrevet 4. oktober 2011 Overskrifter som hovedinnleggers, som virkelig does NOT make sense. Folk som konsekvent skriver at det går ANN og KANN og MANN (ikke substantivet mann), og orddelingsfeil. Ord deles ikke på norsk - basta (selvfølgelig unntak fra regelen). Idioter som hører på høy musikk på t-banen og ikke forstår hvor irriterende det er for andre, t-baner og busser som er forsinka. Bilister som ikke bruker blinklys. Folk som sier/skriver PÅ barnehagen, og konsekvent bruker DA i stedet for NÅR (heeelt sikkert dialekt i bildet, men det vet jo virkelig ikke jeg som ikke snakker dialekt, dessuten skriver man på bokmål eller nynorsk og ferdig med det).
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #27 Skrevet 4. oktober 2011 Hater når folk skriver "jaffal" og andre forferdelige skrivefeil. Da koker det innvendig. Blir også fly forbannet over folk som hoster ut i luften uten å dekke seg til, eller folk som lar ungene sutte på handlevognen. Stakkars unger.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #28 Skrevet 4. oktober 2011 Sms-språk og de som skrive på dialekt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #29 Skrevet 4. oktober 2011 Sms-språk og de som skrive på dialekt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #30 Skrevet 4. oktober 2011 Folk som sier "fiskemiddag". Sier dere også "kjøttmiddag"? Folk som ikke kan bøye verbet "å synes". Folk som skriver "barneværnet". Folk uten selvinnsikt og evne til å innrømme egne feil og mangler.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #32 Skrevet 4. oktober 2011 Folk som står ved overgangen til fotgjengerfeltet. Og når jeg stopper for å slippe de over, så skal de ikke over for de står der å skravler. F..., jeg kunne slippet å stoppe hvis de hadde stått å skravlet to meter lengre borte fra feltet. Folk som bruker en evighet i f.eks kjøttdisken på butikke. Står der med handlekurven sin og ikke har vett på å flytte seg. Irriterende å måtte stå å vente når jeg bare skal raske med meg ei pakke kokt skinke. Syklister som sykler 3 og 4 i bredden på godt trafikerte veier så bilister aldri kommer forbi og det blir laaaaang kø.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #33 Skrevet 4. oktober 2011 Til Hi - kjøp pvr-boks med opptaksfunksjon. Har gjort tv-hverdagen min helt ny. Ellers er det mye som irriterer meg - akkurat nå er jeg gravid og hormonell og irritert på absolutt ALLE. Sånn av og til i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #34 Skrevet 4. oktober 2011 Misfornøyde folk som aldri klarer å se løsninger på noe. Dagen blir liksom ikke den samme uten klaging.. :/
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #35 Skrevet 4. oktober 2011 Før jeg begynte å lese på dib la jeg aldri merke til subjekt og objekt feiler sånn i det daglige. Nå derimot merker jeg meg at det er mange som ikke greier å få det rett, og det iriterer faktisk.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #37 Skrevet 5. oktober 2011 1. folk som må sitte og gi råd, gir råd og er bedreviter og at alle burde følge akkurat de rådene. 2. folk som snakker og ikke klarer og la andre få lov og snakke 3.late folk og kjedeligge folk som ikke gidder noe og sitter og sutrer fordi dn personen ikke fikk være med. 4.rot og at folk må rote, må fks legge yttertøy i stua når det faktisk er gangen de først kommer inn i når de har vært ute(da tenker jeg mest på samboer og barn) 5.folk som ikke bruker blinklys 6. folk som bruker dobbelkonsonant der det ikke skal være... fks kann eller bill i steden for kan og bil... skrivefeil forstår jeg, men når man ser de skriver det slikt for de tror det skrives slikt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #38 Skrevet 5. oktober 2011 At ettåringen min skriker som om det var døden det gjaldt hver gang hun må kle på seg. Skjer et par ganger om dagen, og ja, har prøvd å snakke om kroppsdeler etc. men hun vil bare ikke.. Er ikke hardhendt heller, så blir ekstra frustrert når jeg føler selv jeg gjør alt riktig. At bussen er for sen. Idag kokte det nesten over, bussen var 5 min forsinket. Greit nok det i seg selv, men når buss sjåføren kjørte inn i busslomma med telefon i øret og stoppet der i enda 5 minutter for å skrive tekstmelding. Været var ikke bra idag, så jeg tenkte bare på alle de som sto der på hver sin buss stopp og ventet på bussen som ble 10 minutter forsinket... At buss sjåførene her i byen kjører private ærend midt i bussruta! HALLO!!! Mennesker tar buss for å komme seg til steder de skal i, og buss sjåfører får betalt for å kjøre oss dit! Aargh!!! Vind.. Jeg tåler ikke vind, får sterk hodepine om jeg ikke har på meg en god lue.. Høstvinden er verst. At jeg er feit. Har perioder der jeg unngår speil fordi jeg alltid blir så skuffet og overrasket over at jeg er så feit. For to år siden (før jeg ble gravid) var kroppen perfekt i mine øyne. Former så det holdt, men likevel slank. At trappa knirker på det øverste trinnet.. Alltid like irriterende! Samtalene med meg selv som pågår i mitt hode når jeg er alene. Takk Gud for at jeg ikke er langsint! Med den lange lista jeg har ville jeg ellers vært irritert dagen rundt;-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #39 Skrevet 5. oktober 2011 Som noen allerede har sagt; Gretne og humørsyke folk. Jeg blir gal av dem. DET ER IKKE MIN SKYLD AT DERE ER SURE!! Hehe, overdreven capslock bruk er et annet irritasjonsmoment
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #40 Skrevet 5. oktober 2011 At tv industrien tydeligvis tror at realityprogram fortsatt er morsomt og underholdene å se på. BB, paradise, idol, x-faktor, frogner, fristet, slankekrigen,ungkaren/kvinnen, jakten på kjærligheten, top model, top chef, og alle andre i ulike varianter som går på sin 7 sesong... send for faan meg noe bra på tv. blir også irritert over at de sender hele jævla james bond pakken på tv hver 6 mnd... beegynner å bli utdatert.. folk som ikke blinker i rundkjøring. butikkdamer som ikke gidder å yte service.. gjelder spesielt nærbutikken min. At mannen tar seg nytt glass hver gang han skal drikke, og setter fra seg glass over alt.. at barnehagen ikke følger med når barna ødelegger klærne sine. som å ikke ta på dem parkdress når de ligger i sandkassa, eller lar dem spise tomatsuppe med ullklær i en alder av 1 år uten smekke.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #41 Skrevet 5. oktober 2011 Svigerinnen min og mannen som har barnevakt hver eneste helg. HI, du burde få deg en sånn boks med harddisk som du kan ta opp programmer og filmer med.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #42 Skrevet 5. oktober 2011 Damer over seksti som har latt mannen ta alle avgjørelser i livet, aldri har satt seg inn i selv enkle ting som å betale regninger, og bare virker stokk dumme uten en eneste enkel mening om noen ting oppe i hodet sitt... Også har du damer som kommer inn på jobben min(klesbutikk), og tror at jeg er tjeneren deres bare fordi de kanskje skal handle klær hos meg, og ser derfor på meg som et laverestående individ... Generelt sett er mange damer utrolig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #43 Skrevet 5. oktober 2011 Hvor i landet bor du? Jeg holder til på Sørlandet..... Til 23:46
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #44 Skrevet 5. oktober 2011 Altfor mye egentlig... - Bilister som kjører for sent, ikke blinker, legger seg feil i rundkjøringer osv. - Folk på fb som sender hjerter til partneren sin. Vi har da fremdeles sms. - mangel på folkeskikk generelt. Litt gammeldags vil noen si, men jeg liker ikke at samfunnet har blitt slik at alle kjemper for meg og mitt hele tiden. - Folk som skriverr mld o.l på mobilen når de er på besøk. -Reklamepausene på tv3. Jeg kan nok holde på i det uendelige!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #45 Skrevet 5. oktober 2011 Fjortis-jenter og da særlig de som er på fasttracken til å bli glamourmodell,,, skikkelige dolledukker i klær som slettes ikke er forenelig med alderen demmes. Folk som absolutt skal ha et "familietreff" midt i gangene i butikken og sperrer veien for andre..de ser du skal forbi men de evner ikke til å flytte seg. Folk som er så ille etter å være en "bygdeoriginal" (er bare å se på Nordmenn på grensen).. at de VET at de er helt... men de gjør det fordi de vil bli lagt merke til..kanskje det er en håpløs drøm om å bli populær og lande en kontrakt..hva vet jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #46 Skrevet 5. oktober 2011 - Folk som på død og liv skal stå KLISTRET INNTIL bagasjebåndet på flyplasser, og da helst med trallen også KLISTRET INNTIL, så andre folk som står lenger bak (slik man skal) for det første ikke kan se om bagasjen deres er på på båndet og for det andre ikke klarer å komme seg frem til båndet for å få den av når det til slutt, etter 2-3 runder, har fått øye på den. GRRRRRRRR!!! De av dere som gjør det: SLUTT MED DET!!! - Folk som sniker i køer, f.eks i ferskvaredisken i butikken. - Folk som ser noen de kjenner (eller bare vet hvem er) langt fremme i en laaaang kø, og som da bare går rett inn på det stedet i køen. - En jeg jobbet med som egentlig var snill og grei, men som alltid hadde smuler rundt munnen og alltid sa "..og sånt styr" på slutten av setninger.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #47 Skrevet 5. oktober 2011 Haha, herlig tråd:) Viste ikke at det var mulig å irritere seg over så mye forskjellig:) Jeg irriterer meg over folk som skriver mere(Det skrives mer!!) Jeg blir irritert når jeg må si ting mer enn tre ganger. Hvis jeg må fortelle en kollega at den type saker skal ligge der, så regner jeg med at en voksen person med iq over 50 klarer å gjøre det. Men neida, vanskelig det gitt! Jeg irriterer meg over folk som ikke kan å kjøre bil, folk som er livredd for å kjøre bil og folk som kjører som noen svin! Dere burde virkelig ikke ha lappen!!!! Skrivefeil som kansje, hvem farge, henne der det skal stå hun og andre latterlige feil... (er ikke feilfri selv, men det var vel ikke temaet nå vel;))
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #48 Skrevet 5. oktober 2011 Ja, sier faktisk også kjøttmiddag. Eller grønsakmiddag. For det er faktisk ikke en selvfølge at det skal være kjøtt eller fisk på tallerkenen. Ellers irriterer jeg meg over syklister som sykler over gangfelt, folk som ikke bruker blinklys og besserwissere som alltid skal kommentere andres språk og fremstillinger i stedet for å se på meningsinnholdet i det som blir sagt eller skrevet. Jeg er med andre ord konstant irritert :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #49 Skrevet 5. oktober 2011 Orddeling. Spesielt hvis det er folk som har språk som fag og arbeidsredskap (journalister, tekstforfattere, lærere osv) som gjør sånne feil.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #50 Skrevet 5. oktober 2011 * Syklister som sykler nesten midt på veien *bilister som ikke bruker blinklys slik at man må vente i en evighet i krysset når den andre egentlig skulle inn i samme kryss *trege folk *at bussen er alt for sen, eller for tidlig *fjortisene som bruker ord som chill, snær, lissom +++ * folk som ikke rydder opp etter seg *frekke folk her inne på bim *folk som sniker i køen *tiggere på gata *fulle folk kan være veeeldig irriterende når man selv er edru *jenter/damer som det lyser "se på meg, jeg er så deilig" utav, med miniskjørt som såvidt går nedenfor rumpa og den største utrigningen man kan tenke seg *De som tegner brynene sin alt for lang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå