Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg ser mye på tv, elsker å se filmer etc. Og det som irriterer meg veldig er en dag så går det ingenting bra på tv. Ingen bra filmer, men så neste dag går det kanskje 2-3 filmer på engang i forskjellige kanaler som jeg har lyst til å se. Dette er en hverdagslig ting som irriterer meg. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 samme som deg faktisk :-) Når de på jobben ikke klarer å følge enkle regler, og da mener jeg enkle!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg irriterer meg grønn på folk som ikke har slått av tastelyd på mobilen. Var på legevakten i forrige uke, da satt det en mann med mobil og tastelyd på fult. Det var stille på venterommet så lyden ble jo ekstra forsterket. Hadde jeg vært modig, så hadde jeg gått bort og bedt han slå av.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Åh. Det som generelt irriterer meg mest er de som konsekvent legger inn sånne kvitre-jeg-er-så-lykkelig-og-barna-mine-er-så-søte-meldinger på statusen på facebook...åååh, det er så grusomt! Åsså skryte av at man har vasket huset eller bakt boller.... I det hele tatt virkelig gå inn for å lage et glansbildeliv på facebook. Folk som ikke har skrudd av tastelyden på mobilen, og de som begynner å gå inn på t-banen før man har kommet seg av. Folkeskikk!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Fjortisjenter.... de bare irriterer meg gruuusomt. Kan ikke fordra å havne på trikk, buss e.l sammen med en gjeng sånne. De verste er de vestkantfjortisene. De virker heeelt tomme i hodet, og fullstendig uspiselige.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Det jeg irriterer meg mest over er folk som ikke kan kjøre bil, men gjør det likevel. Og jeg irriterer meg over alle "dette programmet blir presentert av"... Og selv om jeg er veldig glad i svigermor, synes jeg det er irriterende at hun blåser vekk all smerte. Ikke blåse på barna, men når jeg spør om det er vondt å føde (hadde nermest fødeangst og VET jo at det er vondt å føde) blåser hun bare av meg. Ingenting er vondt for henne og hun lager middag og gjør sine "kvinneplikter" uansett hvor syk hun er eller hva slags skade hun har og forventer at jeg skal gjøre det samme for hennes sønn. Heldigvis har ikke sønnen samme syn =)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Irriterer meg over foreldre i klassen/barnehageavdelingen som ikke hilser.. Er vell vanlig høflighet, og litt hyggelig siden barna vår er sammen ca 7 timer hver dag?? Damer som går med tights når toppen ikke dekker rumpa, vet ikke hvorfor men det irriterer meg;)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Det som kanskje irriterer meg aller mest i hverdagen, er "bilister" som nærmest konsekvent kjører i 65-75 i 80-sona på E6.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Ingenting bra på tv, folk som ikke tar mobilen sin på lydløs under møter e.l, dumme mennesker, at jeg tenker for mye hva andre tenker om meg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Veldig enig med hi. Jeg har også lagt merke til dette... Det er mildt sagt frustrerende for en tv-slave som er alenemor;) Ellers er jeg mest irritert på folk som ikke bruker blinklys når det skal. F.eks må jeg stå i en trekantrundkjøring, vente på en bil som åpenbart skal inn i rundkjøringa fordi den ikke bruker blink, når bilen skal ikke inn i rundkjøringa likevel.. Dette skjer omtrent daglig på vei til jobb.. Treige billister... Generelt idioter bak rattet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Nr 1: Sure og humørsyke folk. De svarer frekt, eller kanskje ikke i det hele tatt, og er ganske enkelt uspiselige:-( Nr 2: Folk uten selvinnsikt. De som snakker masse skitt om andre, og som utleverer andre til stadighet. Samme slaget som snakker om deg så fort du har snudd ryggen til! Og på toppen av det hele, kan de aldri stå for det de har sagt hvis de blir konfrontert med noe. Rett og slett mennesker uten gangsyn....."Alle andres feil"-mennesker..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 Alle som skal prakke på meg lavkarbo eller Herbalifeprodukter selv om jeg har hatt spiseforstyrrelser, er endelig blitt komfortable med meg selv selv, trener regelmessig og er stort sett frisk og ellers sunn...Er heller ikke tykk/tynn, og uten at jeg spør om råd eller tips til å bli tynnere/tykkere, sunnere eller friskere.... Ja, og alle facebookstatusr om hvor mye folk trener, jeg gleder meg til og treffe igjen disse veltrente og energiske energibuntene, også er de like stor so før, og helt uten tiltakslyst og krefter til noe...og de få jeg har som elsker sinebarn, skriver hver dag alt de gjør MEDbarna og FOR barna, også er de på nippet til og bli fratatt daglig omsorg og/eller allerede har avlastinghjem for de....friske, snille barn altså..... Folk som mener vi bor i et dyrt land, og sammenligner det med Sverige eller Spania, og mener det er så mye bedre og bo der.... Jeg har prøvd det, og vet at det så absolutt ikke er bedre d, tvert i mot...kun temperaturene i Spania er bedre....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Du, kjenner akkurat til den der med karbo-kuren 21:46!! Herregud, jeg satt ved siden av ei kjerring på en sommerfest, og som prata i ett om karbokuren hun gikk på. Og at den pølsa jeg hadde på tallerekene, omtrent var som gift å regne...... Djissssses, har seriøst lyst til å stappe heile pølsa ned i halsen på henne, så hun kunne holde kjeft.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #15 Skrevet 4. oktober 2011 En kollega som starter alle setningene sine med "jaja".. Eller "jaaa"
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 Folk som alltid later som om alt går greit. Jeg klarer det og synes det er kjempelett å være på jobb kl åtte etter å ha levert tvillinger i trassalderen i bhg f eks. Gr......
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #18 Skrevet 4. oktober 2011 facebook-statuser hvor personer snakker kun om samme emne dag ut og dag inn. Vet ikke om jeg blir direkte irritert, men jeg himler ihvertfall med øynene, når man har fått daglig, triviell oppdatering på folks barn fra de ble født og til de er flere år gamle...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #19 Skrevet 4. oktober 2011 Folk som skal komme med velmenende råd når jeg ikke har bedt om råd. Folk som begynner en setning med: Du burde kanskje.... Det knyter seg i kroppen. Jeg haaater det!! GRRR!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #20 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har et par "venninner", men spesielt ei som jeg treffer nesten daglig. Hun baksnakker eller sier noe negativt om absolutt alle, og jeg overdriver ikke. Hun klarer bare ikke å si noe positivt om noen. Jeg vet at hun bare snakker skit fordi hun ikke har noe bedre å snakke om, men det er så slitsomt. Jeg er er ikke glad i baksnakking overhodet, men jeg kan godt sladre litt og få ut litt frustrasjon over enkelte mennesker, men jeg snakker ikke negativt om alle personer jeg kommer innom i et samtale emne. Og jeg vet jo selvsagt at hun også snakker dritt om meg. Hun blåser også opp historier og beskrivelser av folk. Når jeg så møter disse menneskene så viser det seg å være helt normale, trivelige folk. Ja, folk er som er mye mer trivelig enn denne såkalte "venninnen" Hun liker også å fremstille seg som tøff og forteller at hun har sagt så brutalt ifra til folk, men når hun møter dem er hun bare SÅ kjeeeempehyggelig og ydmyk. Jeg blir tappet og nærmest deprimert av denne personen, så jeg prøver å unngå henne sålangt det lar seg gjøre. Vet jeg burde si direkte ifra til vedkommende, men jeg er ikke tøff nok. Men dette har jeg holdt for meg selv. Har ikke sagt det til noen, men godt å få det ut her som anonym!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #21 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg blir faktisk irritert og grinete når jeg ser damer som har alt FOR MYE tannkjøtt,tenna på tørk og behov for å holde munnen halvåpen hele tiden. Har dere ikke speil hjemme???
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #22 Skrevet 4. oktober 2011 vel, mitt liv er hjemmelivet om dagen.. så da går det i når 3 åringen ikke vil kle på seg eller bruker ekstrem laaaaaaaaang tid på alt eller kommer på å gjøre noe helt annet når det som står på planen er bare å ta på seg truse eller sokker.. elller når hun bare blir så sint og kaster trusen gjennom rommet eller når jeg ikke får børste håret hennes.... ja ting tar tid og jeg gleder meg ikke til når jeg skal i jobb igjen når lillegutt skal i bhg. eller når mannen min ikke gjør noe mer her hjemme, han gjør jo en del, men øsnker han kan gjøre mer...... men ellers er det også irriterende når andre sniker seg i køen...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #23 Skrevet 4. oktober 2011 Det er mange 1 Folk som tror de vet alt og skal komme med "gode" råd når du ikke har spurt om det. 2 Folk som absolutt må stå midt i veien for å snakke 3 De som røyker på bussholdeplassen 4 Bilister som ikke bruker blinklys 5 De som bruker innmarri laaaang tid på alt mulig snakk før de kommer til poenget. 6 Barna mine kan irriterer meg noen ganger til daglig. F.eks. at de bruker laaaang tid på å kle på seg og ikke vil hører på meg. 7 Folk som tror de er gudsgave til menneske 8 De som sniker seg i køen. 9 Må innrømme at DIB irriterer meg også, men det er noe jeg kan overleve....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #24 Skrevet 4. oktober 2011 Sånne "små løgner" irriterer meg noe grenseløst. Faren til barnet mitt er en sånn type som lyver om absolutt alt. Når jeg hadde "kjent" han i et par uker spurte jeg om han hadde vært i militæret. Han sa at nei, han hadde vært på sesjon og fått vite at han ikke kunne dra i militæret på grunn av allergi. Året etter ble han kalt inn til militæret. Hallo, liksom. Hvorfor lyve om det? Og tusen andre ting, som at barnet vårt på ett år kunne si "Jeg savner mammaen min". HAHA. Han ble ganske lang i maska når jeg sa at fireordssetninger er vanlig for en toåring. Ikke et barn på ett år, som ikke engang kan si "hallo". Jeg ble gravid etter et one night stand og prøver å forholde meg til han minst mulig. Det eneste vi snakker om er barnet, og vi møtes kun når han henter/leverer barnet før/etter samvær.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2011 #25 Skrevet 4. oktober 2011 22:17, tro om vi har samme "venninne"..?? Har det akkurat som deg! Blir også fryktelig sliten... Hilsen hun lenger opp som blir lei av mennesker uten gangsyn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå