<309+12<3 Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Hei dere.. Jeg er sååå dårlig nå atte jeg bare kaster opp...føler meg såå uttørket og jeg er helt slapp. Jeg klarer ingenting og beholder ingenting inni meg. Spyr ut alt...! NOEN SOM KAN HJELPE MEG?? er desperat... 12 uker på vei og har en 2åring ifra før av som jeg må være i form til å stå opp med i morgen.. takk!!!
sprudle79 Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg hadde hyperemesis i første svangerskap og jeg oppdaget fort at jeg aldri ble bedre når jeg hadde mye jeg måtte gjøre. Ro og hvile er gull! Jeg vil anbefale deg å få noen andre til å ta seg av toåringen (pappa kan ta sykt-barn/syk barnepasser-dager) og be om avlastning fra eventuelle andre noen kvelder slik at du får absolutt ro. Drikk bittesmå slurker med vann hvert 5 minutt og spis gjerne noe salt for å binde væske. Prøv deg fram med hvilken mat du klarer å beholde, men det viktigste er å få i seg litt væske. Hvis du ikke blir bedre bør du ta en tur til legen så noen får sett litt på deg og at du evt. kan bli lagt inn for å få væske og næring. For meg var det en innleggelse på en uke som gjorde at jeg kom meg på bena igjen og kunne fungere bittelitt uten å spy hele tida. Lykke til!
<309+12<3 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2011 Takk.... Her har vi vært på sykehuset nå..har fått både kvalmestillende i pilleform og i stikkepilleform (beklager detaljer)... Men nå går det bedre, svigermor ville ha gullet mitt i 2 dage så her har jeg fått ro HELE dagen.. det er helt fantastisk å få sove litt... Takk for tipset;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå