fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 for imorgen blir nemlig snuppa 2 år! Har ikke vært så aktiv her i det siste da, men det er jo nok å henge fingrene i når man har to tette. Tida har gått enda fortere dette året, enn første året, spesielt fordi man fikk en til. Menmen, om litt under 3 mnd er jeg tilbake. Da blir minsten 1 år. ABSURD! Så ses vi kanskje litt på småtroll 2-3 år dere som kommer hakk i hæl!! Vet ikke hvor aktivt det er der inne da...
Gjest Kira med trollunge og spire ♥ Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Gratulerer med morgendagen;) Vår lille frøken ble 2 år forrige helg, utrolig hvor for tiden flyr. Ikke så mye liv inne på småtroll 2-3 år, så henger fortsatt her jeg da*s*. Og flytter vel inn på småtroll 0-1 om ikke så altfor lenge. Håper dere får en flott dag i morgen!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2011 Gratulerer med overstått 2 års dag. Regner vel med at jeg blir å henge litt her inne likevel av gammel vane Når har du termin???
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Gratulerer med dagen dere to! Så fort tiden har gått, jeg syns ikke det er så lenge siden vi satt inne på BIM og var drittlei alt ;-) Snart går jeg også over på 2-3 år. Jeg syns det virker som at det er ganske lite relevante tema inne på Småtroll-sidene etter hvert som barna nærmer seg "øvre aldersgrense", så jeg kjenner jeg gleder meg litt. Hvordan feirer/feiret dere dagen da?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, skjønner hva du mener. Man er litt lei av å svare på de samme spørmålene om og om igjen... selv om det er helt valgfritt å svare. hehe:p Er det ikke neste torsdag din lille gutt blir 2 år? Vi feiret dagen her hjemme med familien. En riktig så stor familie da alle tanter, onkler, foreldre, søsken og søskenbarn av mannen bor veldig nært. Pluss min mor. Feiret også mannen sin bursdag samtidig, da han hadde forrige helg. Kaker, kaffe og brus. Helt ordinært. Invititerte noen venner med barn i samme alder som barna våre hit på søndagen som var, men vi hadde sykdom i hus, så det ble avlyst. Imorgen skal hun i barnehagen og få krone på hodet, stor stas! Så skal vi vel spise litt kake eller muffins og åpne litt pakker på ettermiddagen. Bare en liten markering på den ordentlige bursdagen Enn dere?
Gjest Kira med trollunge og spire ♥ Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Vi hadde litt flaks, fordi hennes bursdag kom på en søndag i år. Så hadde et stort selskap med alt av besteforeldre, tanter/onkler, faddere og venner med barn på samme alder. Et salig kaos må jeg si, og er litt glad for at det er et år til neste gang.. hehe! Vi serverte kun kaffe og kaker, rett og slett fordi vi var midt i renovering av kjøkkenet. Så hadde ikke muligheten til å lage stort (fikk god hjelp av mamma og en venninne til å bake). Og herregud så mange gaver vesla fikk, var altfor mye. Hun var høy på både gaver og sukker resten av kvelden;) (men synes hun fortjente det, fordi 1-års dagen hennes ble avlys fordi hun selv var syk da!). Lykke til med feiring av begge deres små, er så morsomt å se gleden i ansiktet deres... og krone i bhg var så STAS;) Har ikke termin før i februar, men er heldigvis over halvveis. Puh, det er tyngre å gå gravid med en aktiv 2-åring enn første gangen da jeg bare kunne slenge meg ned på sofaen etter jobb*s*
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Graulerer med 2-åring!!! Herregud, som tiden flyr... Bare 1,5 mnd til Anton blir 2 også, og i mai flytter forhåpentligvis jeg også inn på 0-1 :-))) Gratulerer til Kira og eelis også med dagene som var/kommer
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2011 Koselig:) Gratulerer alle sammen! Og gratulerer med en til på vei Tigerlise Spennende! lykke til med svangerskapet
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Takk, takk :-)) Blir ikke så altfor stor aldersforskjell her heller. Hadde vi brukt like lang tid som sist ville det blitt nærmere 6 år... Så er kjempeglad det gikk såpass fort. Dette blir forøvrig vår siste, nå blir den lille familien komplett
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 Gratulerer med 2åringene! Men dere må ikke flytte helt ut herifra da. Jeg husker flere av nickene deres da jeg hadde en nyfødt liten baby og var aktiv på småtroll 0-1. Det er alltid godt å ha noen "veteraner" som er fulle av erfaringer de kan dele med oss andre frustrerte førstegangsmødre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå