SummerBlossom Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Hei:) Helt siden lørdag har jeg hatt vondt i korsryggen (mega mensen smerter) og hatt både gult og lyse brunt utflod, noen med det samme? Driver og analyserer alt om dagen, hadde en spontanabort i sommer så er så redd det skal skje igjen. Er forresten 4+4.
missbabe Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Hei:) Jeg har også veldig vondt i korsryggen, noen ganger ubeskrivelige smerter. Men går plutselig over og helt fin etterpå. Jeg er 5+4 og første gangen jeg er gravid. Er livredd for å miste ettersom vi har brukt over ett år på og bli gravide.
MammaMø med to små Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Fra murringene begynte før ikm har jeg hatt verking i korsryggen. Tror det er like vanlig som murringer i magen. Jeg er nå 15 uker og har mer verking i korsrygg enn murring i magen selvom jeg fortsatt har det
MammaMø med to små Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Fra murringene begynte før ikm har jeg hatt verking i korsryggen. Tror det er like vanlig som murringer i magen. Jeg er nå 15 uker og har mer verking i korsrygg enn murring i magen selvom jeg fortsatt har det
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 signerer her.. veldi vondt i korsryggen... men hadde bekkenløsning med forrige mann og det satt mest i korsryggen faktisk :/
SummerBlossom Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2011 Hei jenter, Å nå ble jeg glad for og se at det er vanlig :)Er ikke lett når man venter sitt første barn, blir så forvirra med alle symptomer og endringer i kroppen. Lykke til jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå