Cybele Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Men alle navnene er jo helt nydelige, vanskelig å velge. Må nesten se an jenta, og s eom et navn navnene utmerker seg i forhold til akkurat henne. Eller du kan tenke at Maja og Thea er mere populære enn Jenny og Lilly, og dermed velge en av de to sistnevnte om du er opptatt av popularitet, etc. Lykke til:)
SeverineSuveren Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Lilly. Eller enda finere, Lilliane.
namedrop85 Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 du får aldri noen upartisk mening, vi er alle partiske Av de navnene likte jeg Maja best. LIker ikke Lilly og Jenny fordi de er forkortelser og i tillegg litt for amerikaniserte. Thea er jeg ikke så fan av, vet ikke helt hvorfor..
Andreaa Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg liker Thea best. Men Jenny er også ok... Maja liker jeg ikke, men det er på grunn av en annen person som heter det. Heia Thea!
LilleBitteliten Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Fine navn alle 4! Jenny skiller seg likevell positivt ut blant disse. Vakkert og yndig navn :-) 1. Jenny - Vakkert og yndig 2. Maja - Flott navn! Liker det godt selv om det er populært. 3. Thea - Koselig gammelt navn! 4. Lilly - Fint, for all del, men det er noe ved det jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Heia Jenny :-)
Miss 84 Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Liker best Lilly. 2. Thea 3. Maja 4. Jenny
GlynisAnonymis Skrevet 8. oktober 2011 #14 Skrevet 8. oktober 2011 Av disse hadde jeg absolutt valgt Lilly. Jenny på 2.plass. thea og Maja klarer jeg ikke.
Mrs Smith Skrevet 8. oktober 2011 #16 Skrevet 8. oktober 2011 og Lilja er nydelig (selv om det ikke er på listen din;)
trebarnsmamma84 Skrevet 8. oktober 2011 #18 Skrevet 8. oktober 2011 Maja Jenny Thea Lilly Maja og Jenny er nydelege(er to søsken som eg kjenner som heiter det) Thea og Lilly er eg ikkje så glad i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå