Gå til innhold

Gravid :o))))

Mamma til to guttegull

Anbefalte innlegg

Har endelig testet positivt igjen :o) Hurra! Tok en test på søndag og en ny igår. Begge var helt klart positive. Kjenner at jeg har en god magefølelse, men er allikevel litt tilbakeholden. Har hatt en MA juli 2009, fødte en frisk gutt juli 2010 og hadde en ny MA i april iår.

Ringte legen idag og fikk time om en mnd. De to MA'ene hadde jeg i ca uke 8-9, så jeg ba om å få en henvisning til UL også. Jaja, jeg lener meg tilbake og nyter graviditeten. Sater på at alt går bra denne gangen og at magefølelsen er riktig :)

Ønsker dere alle lykke til!

Fortsetter under...

Gratulerer til dere begge :) Så utrolig gøy:) Husker dere fra da jeg mistet i mai..Dere var så gode;) Så koselig å se at dere er gravide igjen:) Jeg har faktisk også testet positivt i dag, men den var svak og tok den midt på dagen. Så skal ta en til i morra...

Spennede, håper spirene våre klorer seg fast denne gangen:)

Veldig spennede dette, ja.. Tror ikke jeg har helt troa på at det går rette veien nå heller. Testet på nytt i dag, og den var svakere enn i går. Det er ikke noe problem å se strekene altså, men de er så svake i forhold til sist jeg var gravid... Hmmm... Får se hva som skjer framover :)

Masse lykke til til dere to:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...