Gå til innhold

noen som vil? kan se tilbake :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil legge litt generelle kort på meg? kan se tilbake på det dere ønsker :) 17 04 86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal legge kort på deg imorgen tidlig jeg, samboern ligger i sofaen her, å da klarer jeg ikke konsentrere meg, må være alene:)

Vil du se på det samme for meg? Du kan ta det når du vil altså, ikke noko stress:-) 260188.

Skrevet

hei kan eg se på deg i morgen? har nett sett på rosene og fikk inn et gammel familie medlem av henne så det tok så og si all enegiene:p

Skrevet

Det er helt i orden vettu, da ser vi på hverandre i morgen,hehe. Ha en fin kveld :))

Skrevet

Da har jeg sett litt på deg.

Først av alt, får jeg opp at du har flere valgmuligheter, så hvis du er i valgsituasjon, så må du gå inn i deg selv, å finne ut av hva som føles riktig for deg, du tar det riktige valget får jeg opp. Dere vil ha en god og trygg økonomi, å jeg får opp muligens en ny og bedre betalt stilling her? Hvis ikke, vil du få mer å gjøre i forhold til jobb, fast stilling, om du ikke har det nå. I desember er det noe som skjer, som skjer veeldig fort, å kommer litt brått på kanskje, men det er veldig positivt.En ny begynnelse på en måte, å dere vil motta gode nyheter og det vil bli forandringer (på en positiv måte), mulig det er en graviditet, men jeg føler egentlig det ligger på nyåret, men det kan være!:) Det er mange kort som tyder på positiv forandring her, dersom dere har noen prosjekter på gang, eller kanskje har en pause fra, så råder korta til å bare kjøre på. Februar ligger som en kjempe fin mnd for dere, dette er deres mnd får jeg opp, å her er det masse kjærlighet, å positive opplevelser. Får også opp oppfyllte ønsker rundt dere her. Føler graviditeten kan komme her?? Litt utover igjen, så opplever jeg deg som veldig sliten, å korta advarer deg mot å ta på deg for mange oppgaver, du MÅ ta vare på deg selv, å lytte til kroppen når den sier at nok er nok. Å så kommer det en skikkelig opptur igjen, hvor du føler at alt er på plass, å er som det skal. Da føler jeg at du er der du vil være i forhold til familie, jobb og hjem.

Vet ikke om du fikk noe ut av dette jeg?

Kan du se litt generelt på meg også? Er samboer og gravid, termin i desember;-)))

Skrevet

Dytter litt, i tilfelle du ikke har sett :-)

Skrevet

hei jo beklager så masse har sett dette, men har vert sjuk i det siste så ville ikke legge noe legg på deg tilfelle eg fikk noe feil opp....

Men no er eg mye bedre og her kommer det eg får opp på deg...

Tar litt opp det som korta har å si først..fint løft innen 2 mnd.Jam,du liker å få ting til å gro..

handler om styrke, og at livets skole kan være tøff. Du har møtt mye motgang og begynner å tvile på deg selv. Likevel må det til en siste kraftanstrengelse før du kan slappe helt av. Vent til du føler at du er på rett sted til rett tid. Prøv å unngå å bli bitter.

Hvis denne beskrivelsen ikke passer for deg, så bør du gå forsiktig fram og holde et våkent øye med hva som skjer. Det er fare for at du kan bli såret.

Kortet viser også til forsinkelser, avbrytelser og utsettelser. Til tross for slike irriterende omstendigheter vil dine ønsker og mål bli oppnådd..Stol på deg selv ,og ha troa på deg selv,Det er veldig viktig for å kunne oppnå suksess..

Verden står for suksess, helhet og harmoni. Kortet indikerer integrasjon, fullførelse, involvering og oppfyllelse. Kortet kan også innebære reiser eller flytting.

Dette er formålet med reisen, din plass i verden. Tanke, følelse, sansing og handling er i harmoni. Et øyeblikk av oppfyllelse og den vidunderlige følelsen av tilfredsstillelse.

Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi seg selv til den. Først da er du i posisjon til å realisere ditt hjertes ønsker.

Vet ikke om du vil bli gravid innen dette¨året sier kortene men vår parten innen mai vil du det, en gutt ligger å venter på deg her :)

Er du gift/forlovet?

Skrevet

Det første jeg får opp er..du må stole på deg selv, og hente styrke fra erfaringer.

Er det noe du tenker mye på om dagene? tanker som forfølger deg på en måte, som du føler du ikke kommer deg vekk fra?

Tror kroppen din har godt av hvile nå, stresser du mye?

Parforhold - her får jeg opp at dere må finne på noe sammen, slappe av..pleie forholdet.

Økonomi - har dere en god økonomi nå? om det er litt opp og ned, så vil dette bedre seg.. hmm det kan komme en form for arv, om det ikke allerede har det.

Jobbsituasjon- på denne fronten vil ting begynne å skje, men får ikke helt opp hva (det er noe positivt) ny jobb eller en bedre stilling kanskje..

Graviditet- Tror jeg såg deg gravid i september eller var det oktober neste år, sist jeg såg på deg..men nå er jeg litt i tvil, kanskje det er da du føder.

Var ikke så mye jeg hadde å komme med desverre.

Hva generelt får du opp på meg? 04.06.91

Skrevet

det som eg skrev over var et eg fikk opp med kortene generelt... Fikk også opp en ring og graviditet på deg ..

Skrevet

hehe ser det nå :) leste litt fort her jeg..håper det ikke gjør noe :)

Skrevet

hehe fort for :) Men kan se igjen evt eg får noe annet op seinare i oktober :)

Skrevet

tror det er meg det går litt i kryss her :( først no ser eg at du ikke er babyen vår :P men skal se litt generelt på deg i kveld :P

Skrevet

Hoho, nå skjønte ikke jeg så mye her heller!:)

Kjenner meg mye igjen det du skriver, håper du har rett i det med flytting, er noe jeg ønsker veldig sterkt!! Ellers venter vi en gutt i desember:) Er foreløpig ikke forlovet, men jeg håper det kommer. Ser det sånn ut for deg altså? Spennende:))

Skrevet

-Adine_mirakel*ønskes-

Tnx skal inn så se der en gang i dag ..... skal eg legge kort igjen på deg der inne?

Skrevet

ja takk :) du kan gjerne legge kort paa meg paa fb :)

Skrevet

hehe, må le litt her altså..fort gjort, men supert om du vil det -mtp- :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...