gulda Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Står det er fra fem, men tenker sånn som bitering (fikk tips her inne om det, davanlig bitering bare gjør ham sint..). Hva er grunnen til at det er fra fem, og gjør det noe å begynne før?
www.sovehjerte.no Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 jeg tror egentlig ikke det har så mye å si. Det er kanskje enklere for babyen å holde den selv og spise fra den når den er 5 mnd? Jenta mi begynte så vidt å bruke den da hun var 4,5 mnd, men hun klarer ikke å holde den i rett vinkel, så den faller bare ned. Nå har vi ikke brukt den så masse, det hadde nok vært enklere om hun kunne holde den selv...Men hun liker å sutte på den når jeg holder den, men jeg har som regel ikke tid eller tålmodighet til å sitte å vente på at hun skal bli ferdig med 1/10 dels bananbit! hehe Det er nok bare å prøve seg frem!
gulda Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2011 Takk for svar! Kanskje fordi de ikke kan holde den, ja.. ) Får prøve litt, ja. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå