Gå til innhold

Hvilken stelleveske har du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde Simo sist, men var ikke fornøyd med den! Denne gangen tenker jeg å kjøpe en med praktiske rom - må ha egen del med glidelåslukking til mine ting (lommebok, mobil etc), en veske med litt substans (den forrige var bare et "slapt tøystykke" følte jeg), og den må kunne henges på vogna enten med knapper eller kroker.

Noen som har gode forslag? Man bruker jo denne veska hver dag i noen år, så har ikke lyst til å gå på et nytt bomkjøp :) Har sett litt i utstyrsbutikkene, men ikke funnet noen klar favoritt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tittet på stelleveska som hørte til vogna, men å betale nesten 700 kr for den, er heeelt uaktuelt.. Så jeg kjøpte bare en helt enkel svart fra Babytravler, den virker helt fin, men jeg er førstegangsfødene og vet ikke helt hva det er jeg ser etter i en stelleveske :P kan hende jeg kommer til å savner både ditt og datt når jeg får tatt den i bruk..

Skrevet

Det fulgte med en stelleveske til vogn vår, emmaljunga som jeg kommer til å bruke =) Den er større enn den gamloe (Basson) stelleveska vår og helt ok i farge og str... Trenger jeg mer plass bruker jeg en sekk eller vanlig veske i tillegg =) =)

Skrevet

Jeg hadde også Simo-vesken forrige gang, men ville ha ny nå pga ny vogn, og var heller ikke helt fornøyd med den gamle.. Ville ha en som var mer som en veske, ikke typisk stelleveske-utseende.. Skal jo som sagt brukes en stund!

Falt for Babymel sine når jeg kikka på barnas hus, men da de ikke hadde inne i den fargen jeg ville ha, og umulig å få klarhet i om de klarte bestille den inn, så har jeg nå bestilt den på nett fra england..

http://babymel.co.uk/shop.php?shopcatid=5

Jeg har bestilt den helt svarte Amanda Printed, men er mange fine synes jeg.. Er bare å søke på navnet på YouTube, så kommer demonstrasjon av dem.. ;)

Et pluss er også at den virker litt vannavvisende, noe simo-veska aldeles ikke var...

Skrevet

Jeg har kjøpt den som hører til Emmaljunga vogna vi kjøpte. Den er det flere lommer i med og uten glidløs så kjempe kjekk til lommebok og nøkkler osv. myggnetting er inntegrert i vogna og regntrekk ligger i egen beholder som henger på vogna så slipper de å ta plass i stelleveska. Jeg har også kjøpt sånn liten kjekk suttebeholder som en kan henge på utsiden av stelleveska så slipper en å rote rundt i stelleveska hver gang en trenger en sutt :)

Tror jeg blir veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Jeg har tfk vogn, og kjøpte stelleveske på en nettside som het Lands end.. Billig!

Skrevet

Jeg har kjøpt en veske til 15 i en bruktbutikk i Danmark, tenker å bruke den.

Om den ikke lever opp til forventningene, så får jeg heller se meg om etter noe annet!

Skrevet

Har en emmaljunga som hører til scooteren til eldstemann på 14 mnd og en ny oi oi stelleveske til simovogna. Begge har gode og praktiske rom til de forskjellige tinga:)

Skrevet

Jeg kjøpte den til Brio - helt standard svart... Vi synes det var viktig at mannen også kan ha den med uten å se for "femi" ut;)

Skrevet

Har en mørkeblå teutonia stelleveske. Var veldig fornøyd med den sist :)

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg stelleveske fra skip hop. De selger den bla på lekmer.no.

Skrevet

har kjøpt oioi carry all og er superfornøyd! :D den er fiiiin og praktisk, fallt pladask for den da jeg kom over den på butikken. hadde planer om jujube be all da den også var veldig praktisk og gjennomtenkt, men denne vant!

den kostet flesk med siene 1300kr, men siden dette er nr to og vi ikke har kjøpt noe særlig nytt så unner jeg meg den med god samvittighet! :)

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt gaiako Leopard;) men jeg er ikke så opptatt av å skli inn i mengden da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...