manon Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Nå nærmer det seg prøving for oss også!! Jeg har vært kjempe klar lenge, men som for mange andre har min mann ønsket å holde igjen. I november starter vi 1. pp og jeg gleder meg så jeg holder på å gå på veggen. Det vanskeligste er å ikke snakke om det hele tiden. Det blir min mann "gal" av. Han vil helst ikke snakke om baby før vi får positiv graviditetstest. Har jo forståelse for det, men samtidig er det litt frustrerende og vanskelig å holde min entusiasme inni meg..
*lille blomst* Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 hei:) velkommen til prøveverden! ikke lurt å mase for mye på gubbene, de får litt hetta da! derfor dette forumet er så fint:) Jeg har prøvepause (vi) etter mange pp og en del problemer med syklus, så vi skal også begynne igjen i nov/des alt ettersom hva jeg får beskjed om av akupunktøren og gyn. Håper iallefall at vi kan prøve igjen allerede da! Får jeg lov til å spørre hvorfor dere venter til november? masse lykke til:)
manon Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2011 Ja det gjelder absolutt å ikke mase. Klarer som regel å ikke si noen ting, mye takket være lesing på diverse forum Desto gladere blir jeg når han tar det opp baby ting. Som: tror du vi får plass til vogn i bagasjerommet på bilen eller hvordan fungerer det med foreldrepermisjon. Etter å ha diskutert om vi skulle få barn eller vente, med jevne mellomrom de siste 3 årene, bestemte vi oss tilslutt for et nedtelling system. På den måten fikk han tid til å forberede seg og jeg fikk et perspektiv på ting. Noe vi begge trengte. Det har fungert kjempe bra og i november er vi i gang Får håpe du snart får klarsignal fra akupunktør og gynekolog!! Dette er spennende tider
Mammas lykkebarn Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Dette blir en spennende tid! Lykke til:)
ML1 Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er i samme situasjon som deg! Starter i november og vil gjerne snakke om det heeele tiden;) Spennende tid framfor oss:D Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå