Engel, skatt og lite frø. Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 La meg som det første jeg gjør spre litt sur galle utover alle som er interessert! Som førstegangsfødene på riksen (blir 3 gangsfødene) har jeg faktisk ikke opplevd liknende!! Hormonene løper sikkert løpsk, men jeg hevder nå at jeg har skjellig grunnlag for frustrasjon og en besinnelse på nullsiden. Kort fortalt har jeg snakket med ca 10 forskjellinge på barsel, føden og resepsjonen. "Setter deg over hit og setter deg over dit" Jeg har forsøkt å få tak i Dr. X siden kl 0900 i dag... Samt noen timer i går. Å legge igjen en beskjed til overlegen er helt umulig. Jeg skal ha fragmin fra uke 7, men denne legen har vurdert det dithen at det vissnok ikke er nødvendig for i begynnelsen av oktober. Jeg er 6+3 nå...Er hoven og arrogant dame på barsel mente at jeg bare måtte forholde meg til det legen hadde vurdert... Ja, liksom! "Det har jeg gjort en gang for mye" ble mitt svar på tiltale. Mulig jeg er vant til ekstra service på forrige fødested, men det burde da være mulig å få lagt igjen en beskjed til den legen som skal følge meg opp? Ah! Store systemer er ofte vanskelige systemer skjønner jeg! (skrevet med et innbitt smil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå