1+1 blir 3 Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Er på utkikk etter gode ull ammeinnlegg, men det finnes jo utallige merker og størrelser, og har ingen tidligere erfaring da jeg er førstegangsfødende... Er det noen som kan anbefale en type/merke? Hører det er flere som har harde sømmer/kanter,noe man jo logisk nok vil unngå, men kan nesten ikke rive opp pakken i butikken for å kjenne etter kanter heller... Råd taes imot med takk:)
Nissegutt11 Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 ja det er litt vanskelig, kunne ikke bruke ullinnlegg til de to første, for det rant bare igjennom dem. Natusan innleggene var eneste som fungerte for meg. Siden det blir desember barn denne gang må jeg prøve ull også, har spurt og sjekket på Barnas Hus og Apoteket så det blir derfra denne gang om jeg får like mye melk nå
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har kjøpt nøstebarn sine ovale. Ikke prøvd de, men er myke og gode i kanten.
tertilus Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Og jeg har de fra Vitusapoteket. De er ganske så store, men synes ikke det gjør noe - er så ekstremt redd for brystbetennelse! Til deg som skriver at du lekker; ha ullinnlegg innerst og engangsinnlegg ytterst.
nyttårsprins Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kjøpte ull-ammeinnlegg på Apoteket sist, og de var jeg veldig fornøyd med.
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har også kjøpt store tykke på apoteket. En venninne skrøyt så mye av dem, at jeg måtte invistere i like
tingeling71 Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Ull-rik sine er bra sier flere av mine venninner, så de har jeg kjøpt. Men så må du ha papirinnlegg til engangsbruk inni for å at de ikke skal lekke. Jeg kjøpte flere par slik at jeg har selvom noen er i vask.
Nuffy Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Usikker på merket jeg brukte sist, men det var de største jeg fikk tak i på apoteket. Vasket de litt "hard" så de ble tovet og mindre - de fungerte veldig fint;)
*stjernebaby ønskes* Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har kjøpt de fra Spar kjøp. De er myke og har ikke noen harde sømmer. også koster de ikke så allverden så man har råd til å kjøpe mer enn ett par. de er ikke veldig tykke men om man lekker mye så bør man ha papir-ammeinnlegg på innsiden. men ull er gull, særlig når det er kaldt. jeg bruker mine allerede og har gjort det lenge og er fornøyd. så satser på at jeg blir like fornøyd når ungen er her,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå