2b&spira Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Har så lyst til og bestille time snart bare for en liten titt, hva så dere? det viktigste for meg er og få se hjerte
SologLillegull Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Var på ul uke 7+2 (ble satt tilbake til 6+5) og fikk se et hjerte! Kjempedeilig, for hadde en SA sist og var litt bekymra. Man ser jo ikke så mye annet så tidlig, så skal på neste i slutten av uke 12, gleder meg!
MammaMø med to små Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 jeg har vært på tre stk av medisinske grunner. Jeg fikk se hjerte banke alle tre gangene:) og de to siste fikk jeg se en baby som sprellet skikkelig Var da jeg var ca 8 uker, 10 uker og 12+5 er 15 uker i dag:)
2b&spira Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2011 Da tror jeg at jeg tar sjangsen og bestiller en time snart jeg
Eirie Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg var på tidlig ul pga blødning da jeg var 7+2, mini var 6 mm og hjerte slo. Det var spennende å se og høre hjerteslag! Lykke til på time, hvis du velger dette
Rosaly Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Var det da legen som har skrevet henvisning til UL? Jeg skal nok betale UL selv. Tenkte sånn uke 8-10. Syns det er aaaaal for lenge til vanlig UL i uke 18 :-S Har en fin fin svangerskap alle sammen
fresh Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 jeg var i uke 6+, men så ikke noe slag. Fikk ny time-gratis, i uke 8. Var der idag, og så hjertet slå <3
linkelanke Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Vi var på tidlig ultralyd i uke 12. En fantastisk følelse å se at det var liv der både for meg og pappaen. Lille tassen var 3,7 cm og vi kunne t.o.m. se hjerteklaffene som gikk opp og ned mellom de 4 kammerne. Jeg ble hvertfall veldig beroliget av å se at alt var bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå