Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til og bestille time snart bare for en liten titt, hva så dere?

det viktigste for meg er og få se hjerte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på ul uke 7+2 (ble satt tilbake til 6+5) og fikk se et hjerte! Kjempedeilig, for hadde en SA sist og var litt bekymra. Man ser jo ikke så mye annet så tidlig, så skal på neste i slutten av uke 12, gleder meg!

Skrevet

jeg har vært på tre stk av medisinske grunner. Jeg fikk se hjerte banke alle tre gangene:) og de to siste fikk jeg se en baby som sprellet skikkelig :) Var da jeg var ca 8 uker, 10 uker og 12+5 :) er 15 uker i dag:)

Skrevet

Da tror jeg at jeg tar sjangsen og bestiller en time snart jeg :)

Skrevet

Jeg var på tidlig ul pga blødning da jeg var 7+2, mini var 6 mm og hjerte slo. Det var spennende å se og høre hjerteslag!

Lykke til på time, hvis du velger dette :)

Skrevet

Var det da legen som har skrevet henvisning til UL?

Jeg skal nok betale UL selv. Tenkte sånn uke 8-10. Syns det er aaaaal for lenge til vanlig UL i uke 18 :-S

Har en fin fin svangerskap alle sammen :)

Skrevet

jeg var i uke 6+, men så ikke noe slag. Fikk ny time-gratis, i uke 8. Var der idag, og så hjertet slå <3

Skrevet

Vi var på tidlig ultralyd i uke 12. En fantastisk følelse å se at det var liv der både for meg og pappaen. Lille tassen var 3,7 cm og vi kunne t.o.m. se hjerteklaffene som gikk opp og ned mellom de 4 kammerne. Jeg ble hvertfall veldig beroliget av å se at alt var bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...