Gå til innhold

Hva har dere på de små ute????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta elsker å ligge ute i vogna si å sove på dagtid. Jeg får henne ikke til å sove inne, forutenom på natta.

Nå her oppe i nord er det blitt rimelig gyselig og kaldt ute. Idag er det 7 grader, vind og regn. Er redd for at hun skal fryse, men ser ut til at hun har det bra. Nå har hun body, str.bukse, ei tynn bukse og en genser og så har hun en frote dress utenpå og lue. Også ligger hun nedi lammeskinnsposen sin.

Hva har dere på de når de er ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor også i nord med en liten gutt som streiker om han ikke får sove lurene sine ute i vogna.

I dag sov han i ullbody, ullstrømpebukse, ullsokker, ullvotter, lue og ulldressen fra Joha. Lå på lammeskinnet i bagvogna med dyne over seg.

Ikke for varm og ikke for kald:)

Skrevet

Vi bor i sør, 13 grader, sol men mye vind i dag. Mini på 4 måneder har body, bukse, sokker, ei strikkejakke og lue. Ligger på lammeskinn, under dyna. Han er god og varm. Men her er det jo varmere enn i nord, da -og det er ganske stor forskjell på babyer! Nummer en kunne ikke ha mer enn body i dunposen midt på kalde vinteren når han var baby, for da ble han gjennomsvett! Tipper din har det fint, men du må nesten kjenne på henne for å vite. Og så tenker jeg: en må jo ha noe å gå på til det blir skikkelig kaldt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...